Mokinių žinios nėra vertinamos pirmuosius šešerius metus;
nėra priimtina mokinį kviesti prie lentos, jeigu jis nepareiškė tokio noro;
mokytojai neaptarinėja mokinio nesėkmių girdint jo bendraamžiams;
mokytojai orientuoti labiausiai padėti tiems mokiniams, kuriems sekasi sunkiau;
skirtumas tarp stipriausių ir silpniausių mokinių pasiekimų yra mažiausias pasaulyje;
suomių vaikai mokykloje praleidžia mažiausiai valandų, palyginti su kitomis išsivysčiusiomis šalimis;
pati mokykla yra pagrindinis ugdymo programų autorius, čia nėra standartizuotų visiems mokiniams taikomų testų;
tarp suomių jaunimo mokytojo profesija yra viena prestižiškiausių: į pedagogikos studijas konkursas - vidutiniškai 8 į 1 vietą;
Helsinkio universitetas 2012 m. pavasarį gavo 2300 paraiškų į pradinės mokyklos mokytojo rengimo vietas; studijuoti buvo priimta 120 žmonių;
98 proc. suomių studentų, baigę pedagogines studijas, dirba mokyklose;
dėl aukštų mokinių skaitymo, matematinio ir gamtamokslinio raštingumo rezultatų per pastarąjį dešimtmetį Suomija laikoma pavyzdžiu švietimo reformų vykdytojams.
Rašyti komentarą