Hercogienė Meghan Markle pasipuošė suknele, kurią sukūrė lietuviai

Hercogienė Meghan Markle pasipuošė suknele, kurią sukūrė lietuviai

Hercogienė Meghan Markle visuomet buvo žinoma dėl puikaus savo mados pojūčio, o kiekvienąkart jai pasirodžius viešumoje, net ir smulkiausios jos įvaizdžio detalės būdavo aptariamos. 

 

Ne išimtis ir dabar, kai hercogienė, nors ir užsimaskavusi, pagaliau pasirodė Los Andželo gatvėse.
Tiesa, akivaizdu, kad Meghan dėmesio stengėsi išvengti – ji dėvėjo didžiulę šiaudinę skrybėlę, mūvėjo apsauginę veido kaukę, o akis slėpė po masyviais akiniais nuo saulės. Jos mylimasis princas Harry taip pat, panašu, dėmesio neiškojo – vyras vilkėjo paprastus pilkus marškinėlius, džinsus ir sportbačius, o galvą slėpė po beisbolo kepurėle.
Tiesa, daugiausiai dėmesio šįkart sulaukė Meghan vilkėta suknelė. Anot užsienio žiniasklaidos, M. Markle buvo pasipuošusi „Magic Linen“ kurta balta suknele. Tai – ne tik ekologiškas prekės ženklas, bet dar ir sukurtas Lietuvoje. „Magic Linen“ – Vitos ir Justino Murauskų prekės ženklas.
Prekės ženklas įkurtas 2015 metais ir specializavosi patalynėse. Vėliau jis pasipildė ir kitais produktais, tarp kurių – ir lininė apranga, užkabinusi net ir pačios hercogienės akį. Užsienio žiniasklaidoje rašoma, jog suknelė kainavo 76 dolerius.
Tiesa, prie jo hercogienė priderino kur kas brangesnius aksesuarus – pavyzdžiui, „Chanel“ batelius.
M. Markle įvaizdžiu, kuriame ji vilki „Magic Linen“ suknele, pasidalijo hercogienės gerbėjų paskyra „Instagram“:

 

Ne išimtis ir dabar, kai hercogienė, nors ir užsimaskavusi, pagaliau pasirodė Los Andželo gatvėse.

Tiesa, akivaizdu, kad Meghan dėmesio stengėsi išvengti – ji dėvėjo didžiulę šiaudinę skrybėlę, mūvėjo apsauginę veido kaukę, o akis slėpė po masyviais akiniais nuo saulės.

Jos mylimasis princas Harry taip pat, panašu, dėmesio neiškojo – vyras vilkėjo paprastus pilkus marškinėlius, džinsus ir sportbačius, o galvą slėpė po beisbolo kepurėle.

Tiesa, daugiausiai dėmesio šįkart sulaukė Meghan vilkėta suknelė. Anot užsienio žiniasklaidos, M. Markle buvo pasipuošusi „Magic Linen“ kurta balta suknele. Tai – ne tik ekologiškas prekės ženklas, bet dar ir sukurtas Lietuvoje. „Magic Linen“ – Vitos ir Justino Murauskų prekės ženklas.

Prekės ženklas įkurtas 2015 metais ir specializavosi patalynėse. Vėliau jis pasipildė ir kitais produktais, tarp kurių – ir lininė apranga, užkabinusi net ir pačios hercogienės akį. Užsienio žiniasklaidoje rašoma, jog suknelė kainavo 76 dolerius.

Tiesa, prie jo hercogienė priderino kur kas brangesnius aksesuarus – pavyzdžiui, „Chanel“ batelius.

M. Markle įvaizdžiu, kuriame ji vilki „Magic Linen“ suknele, pasidalijo hercogienės gerbėjų paskyra „Instagram“.

 

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder