Tikrai taip , mano "stažas" 47 metai , išmaišyta visa Eurpa ir pusė Anglijos , ir labai dažnai kyla mintis - "koks durnius šitai sugalvojo" . Beje , vairuoju nuo 16 metų .
Klonn
Klonn ,
Kaip pirštu į akį, ir dar kelly klausimai apie pneumatiką hidraulika reikalinga, kokio šūdo ji čia reikalinga, jei man reikia nuvažiuoti iš taško a i tašką b... wtf
Stasys
Stasys,
Debilu šalis
Gerai pasakyta,
Gerai pasakyta,,
bet kiek žinau, baudas renka Lietuvoje UAB-ai. Jie ir prižiūri įrangas.
O kelius ženklina, kaip man atrodo, keistuolių komandos.
Gintaras
Gintaras,
Valstybinės reikšmės keliuose daug nusidėvėjusių kelio ženklų ir horizontalaus ir vertikalaus kelio ženklinimo linijų - apleistas reikalas, keliantis pavojų saugiam eismui. Susisiekimo ministerija formuoja kelių priežiūros valstybės politiką, organizuoja, koordinuoja ir kontroliuoja jos įgyvendinimą.
ja ja
ja ja,
su greicio ribojimais - 70,,,70,,,70 ribojimo pabaiga, o uz 50 metru vel 70...arba kaip i Girulius vaziuojant, kas keleta simtu metru, tai 50, tai 70, tai vel 50, tai jau geriau lai palieka 50 (arba visur 70), vis tiek niekur nenuskubesi taip vaziuojant...
Romcis
Romcis,
Tikra tiesa...
Taip ir gyvensime
Taip ir gyvensime ,
Kol tik komentaruose aimanuosime ir nuomones rašinėsime. Yra seimo nariai , kurie " kuria " įstatymus mums . Rašykite jiems , gal bus nauda ir matysite kaip dirba jūsų išrinktas seimo narys ar partija už kurią balsavote . O dabar ...inkštimas ir tiek...
Vaclovas
Vaclovas,
Rašoma: "Tai va taip ir gyvenam aukštyn galva". Ar tai nenormalu?
Ir ką ?
Ir ką ? ,
Kas centrinėje valdžioje pasikeis nuo Artūro nuomonės ? :) Gal Artūrai ir kiti piliečiai, kurie pritaria Artūro nuomonei, galėtų kreiptis į tuos seimo narius , už kuriuos balsavo, kad šie inicijuotų pokyčius nors dėl " žalių rodyklių " grąžinimo tvarkos ? :)
Liberalaus cinizmo pasekmės Klaipėdai
Liberalaus cinizmo pasekmės Klaipėdai ,
Miesto „šviesoforizacijos“ epopėja prasidėjo dar buvusios miesto valdžios iniciatyva.
Tačiau kritika dėl šviesoforų gausos kažkodėl liejasi iš liberalų pusės, kurie tuomet buvo valdžioje priimant sprendimus.
Taip, mieste turime praėjusios kadencijos palikimą – buvo „paleista“ visa eilė šviesoforinių sankryžų projektų. Tačiau nuo nepriklausomybės laikų įranga šviesoforinėms sankryžoms buvo perkama iš skirtingų tiekėjų. Paaiškėjo, kad skirtingų tiekėjų instaliacijos, šviesoforų valdymo įranga skiriasi. Tarpusavyje skirtingos įrangos, paprastai tariant, „nesusikalba“, – tikino meras.
Susipratus, kad apie jokią žaliąją bangą uostamiesčiui net neverta svajoti, nuspręsta pirkti naujus valdiklius ir statyti naujus šviesoforus.
Antras aspektas – šviesoforinės sistemos, pavyzdžiui, šviesoforų valdymo sistema Minijos gatvėje, buvo pradėta diegti tik praėjusiais metais, nors nuo 2015 m. buvo kalbama, kad tai yra būtina. Minijos gatvė yra vakarinėje miesto pusėje. Spūsčių su dideliais anglies dvideginio išmetimais ten neturėtų būti, kad teršalai vėjų nebūtų nešami į miestą. Tai – geriausia arterija greitam važiavimui, nestovint spūstyse. Nestebina manęs gyventojų nepasitenkinimas, todėl jaučiu atsakomybę ir atsakingai sakau, kad pagal ankstesnės valdžios pasirašytas sutartis daugiau naujų šviesoforų nebebus statoma“, – kalbėjo A. Vaitkus.
Klaipėdoje bandė ir sureguliavo dalį šviesoforų. Deja , buvę miesto valdyme liberkonserVatos juos pirko kaip supratau iš įvairių tiekėjų , todėl šviesoforų " smegenys " yra skirtingos ir daugelio suderinti nepavyksta . Liberalus cinizmas siautėjo Klaipėdoje ir jiems buvo dzin klaipėdiečiai ir kiti vairuotojai ..." kovotojai " prieš miesto taršą ....feeee....linkiu politinio žlugimo ir seimo rinkimo metu ....
Klaipėdoje esminė ir didžiausia bėda ta, kad šviesoforai veikia tarytum būtų specialiai sukurti trukdyti vairuotojams. Suprantama, kad vietinių išmanančių reikalą neturime, todėl turbūt tektų samdyti iš užsienio specialistus, kad normaliai padėtų išspręsti problemą.
TOP
Nauji
Rašyti komentarą
teisingas straipsnis .
Tikrai taip , mano "stažas" 47 metai , išmaišyta visa Eurpa ir pusė Anglijos , ir labai dažnai kyla mintis - "koks durnius šitai sugalvojo" . Beje , vairuoju nuo 16 metų .
Kaip pirštu į akį, ir dar kelly klausimai apie pneumatiką hidraulika reikalinga, kokio šūdo ji čia reikalinga, jei man reikia nuvažiuoti iš taško a i tašką b... wtf
Debilu šalis
bet kiek žinau, baudas renka Lietuvoje UAB-ai. Jie ir prižiūri įrangas.
O kelius ženklina, kaip man atrodo, keistuolių komandos.
Valstybinės reikšmės keliuose daug nusidėvėjusių kelio ženklų ir horizontalaus ir vertikalaus kelio ženklinimo linijų - apleistas reikalas, keliantis pavojų saugiam eismui. Susisiekimo ministerija formuoja kelių priežiūros valstybės politiką, organizuoja, koordinuoja ir kontroliuoja jos įgyvendinimą.
su greicio ribojimais - 70,,,70,,,70 ribojimo pabaiga, o uz 50 metru vel 70...arba kaip i Girulius vaziuojant, kas keleta simtu metru, tai 50, tai 70, tai vel 50, tai jau geriau lai palieka 50 (arba visur 70), vis tiek niekur nenuskubesi taip vaziuojant...
Tikra tiesa...
Kol tik komentaruose aimanuosime ir nuomones rašinėsime. Yra seimo nariai , kurie " kuria " įstatymus mums . Rašykite jiems , gal bus nauda ir matysite kaip dirba jūsų išrinktas seimo narys ar partija už kurią balsavote . O dabar ...inkštimas ir tiek...
Rašoma: "Tai va taip ir gyvenam aukštyn galva". Ar tai nenormalu?
Kas centrinėje valdžioje pasikeis nuo Artūro nuomonės ? :) Gal Artūrai ir kiti piliečiai, kurie pritaria Artūro nuomonei, galėtų kreiptis į tuos seimo narius , už kuriuos balsavo, kad šie inicijuotų pokyčius nors dėl " žalių rodyklių " grąžinimo tvarkos ? :)
Miesto „šviesoforizacijos“ epopėja prasidėjo dar buvusios miesto valdžios iniciatyva.
Tačiau kritika dėl šviesoforų gausos kažkodėl liejasi iš liberalų pusės, kurie tuomet buvo valdžioje priimant sprendimus.
Skaityti daugiau: /m.klaipeda.diena.naujienos/klaipeda/miesto-pulsas/mieste-kas-zingsni-po-nauja-sviesofora-1139156
Taip, mieste turime praėjusios kadencijos palikimą – buvo „paleista“ visa eilė šviesoforinių sankryžų projektų. Tačiau nuo nepriklausomybės laikų įranga šviesoforinėms sankryžoms buvo perkama iš skirtingų tiekėjų. Paaiškėjo, kad skirtingų tiekėjų instaliacijos, šviesoforų valdymo įranga skiriasi. Tarpusavyje skirtingos įrangos, paprastai tariant, „nesusikalba“, – tikino meras.
Susipratus, kad apie jokią žaliąją bangą uostamiesčiui net neverta svajoti, nuspręsta pirkti naujus valdiklius ir statyti naujus šviesoforus.
Skaityti daugiau: /m.klaipeda.diena.naujienos/klaipeda/miesto-pulsas/mieste-kas-zingsni-po-nauja-sviesofora-1139156
Antras aspektas – šviesoforinės sistemos, pavyzdžiui, šviesoforų valdymo sistema Minijos gatvėje, buvo pradėta diegti tik praėjusiais metais, nors nuo 2015 m. buvo kalbama, kad tai yra būtina. Minijos gatvė yra vakarinėje miesto pusėje. Spūsčių su dideliais anglies dvideginio išmetimais ten neturėtų būti, kad teršalai vėjų nebūtų nešami į miestą. Tai – geriausia arterija greitam važiavimui, nestovint spūstyse. Nestebina manęs gyventojų nepasitenkinimas, todėl jaučiu atsakomybę ir atsakingai sakau, kad pagal ankstesnės valdžios pasirašytas sutartis daugiau naujų šviesoforų nebebus statoma“, – kalbėjo A. Vaitkus.
Skaityti daugiau: h//m.klaipeda.diena./naujienos/klaipeda/miesto-pulsas/mieste-kas-zingsni-po-nauja-sviesofora-1139156
Klaipėdoje bandė ir sureguliavo dalį šviesoforų. Deja , buvę miesto valdyme liberkonserVatos juos pirko kaip supratau iš įvairių tiekėjų , todėl šviesoforų " smegenys " yra skirtingos ir daugelio suderinti nepavyksta . Liberalus cinizmas siautėjo Klaipėdoje ir jiems buvo dzin klaipėdiečiai ir kiti vairuotojai ..." kovotojai " prieš miesto taršą ....feeee....linkiu politinio žlugimo ir seimo rinkimo metu ....
zalia, gazuoju..brum brum brum brum 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 - nieks priekyje nejuda, vel raudona, nebegazuoju - keikiuosi
paviešinkite kas ir kiek užtai gauna pinigo...
Klaipėdoje esminė ir didžiausia bėda ta, kad šviesoforai veikia tarytum būtų specialiai sukurti trukdyti vairuotojams. Suprantama, kad vietinių išmanančių reikalą neturime, todėl turbūt tektų samdyti iš užsienio specialistus, kad normaliai padėtų išspręsti problemą.
Dėmesio! Jūs skaitote komentarų skiltį. Komentarus rašo naujienų portalo VE.lt skaitytojai. Nuomonės nėra redaguojamos ar patikrinamos. Skaitytojų diskusijos turinys neatspindi redakcijos nuomonės.