
„Stiuardai 6 valandas nesiplovė rankų - dingo bet koks apetitas": keleivis pasidalijo savo patirtimi keliaujant „airBaltic" reisu
„Niekas nepagalvojo dalyti drėgnų servetėlių. Gerai, f**k jiems, keleiviams, kurie vienas kitam perdavė savo mikrobus, bet kai pagalvoji, kad maistą tiekianti įgula nesiplauna rankų apie šešias valandas, prarandi apetitą.
Žinoma, gali būti, kad verslo klasės tualete (neužfiksavau, ar toks buvo) buvo „užsuktas“ vanduo, bet mums, paprastiems keleiviams, tai nepalengvino gyvenimo“, - skundžiasi jis.
Problema tikrai nemaloni ir, tiesą sakant, neįprasta. LA.LV redakcija susisiekė su „airBaltic“, kad išsiaiškintų, kas nutiko.
„airBaltic“ patvirtina, kad šio skrydžio metu dėl gedimų neveikė vandens tiekimas į kriaukles abiejuose tualetuose, esančiuose galinėje salono dalyje.
Šie gedimai nekelia jokio pavojaus skrydžio saugai.
Esant atitinkamai situacijai, tualeto patalpose galima įsigyti drėgnų servetėlių ir rankų dezinfekavimo priemonių, o prireikus keleiviai galėtų susisiekti su įgula ir paprašyti šių higienos priemonių.
Be to, verslo klasės keleiviams skirtas tualetas, esantis salono viršuje, buvo tvarkingas.
Jei keleiviams prireikė vandens rankoms nusiplauti, jie galėjo kreiptis į salone esančią įgulą.
Artimiausiomis dienomis bus pašalinti pažeidimai ir atnaujintas vandens tiekimas. airBaltic atsiprašo keleivių už nepatogumus ir dėkoja už supratingumą“, - teigė oro bendrovė.

Šaltinis: press.lv
Rašyti komentarą