Incidentas įvyko gegužės 18 d. apie 4 val. ryto Maskvos laiku. Lėktuve buvo 160 keleivių.
Po nusileidimo lėktuvas buvo pašalintas iš skrydžių.
Skrydžiui buvo paskirtas atsarginis lėktuvas.
Prokuratūra pradėjo tirti įvykio aplinkybes.
Remiantis specializuoto telegramo kanalo „Aviaincident“ duomenimis, po pakilimo įgula pranešė apie neišleistą važiuoklę ir nusprendė grįžti į Tolmačiovo oro uostą, iš anksto išnaudojusi degalus.
Gegužės 17 d. apie 6 val. ryto dar vienas S7 lėktuvas su 150 keleiviais, skridęs iš Gorno-Altajsko į Maskvą, dėl „techninių priežasčių“ avariniu būdu nusileido Novosibirske, pranešė prokuratūra.
Remiantis „Aviatorshchina“ informacija, po pusvalandžio skrydžio 10,9 tūkst. metrų aukštyje „Airbus A320“ įgula pranešė dispečeriams apie kairiojo variklio gedimą.
Galų gale orlaivio kapitonas nusprendė leistis Novosibirske.
Tūpimas praėjo sėkmingai, niekas nenukentėjo.
Orlaivis taip pat buvo pašalintas iš skrydžių. Keleiviai buvo išsiųsti į Maskvą rezerviniu orlaiviu.
Tarptautinės aviacijos sankcijos prieš Rusiją, įvestos po invazijos į Ukrainą, lėmė žymų Rusijos vežėjų techninės būklės pablogėjimą.
Vien per 11 2024 m. mėnesių įvyko 208 avarijų – ketvirtadaliu daugiau nei 2023 m., skaičiavo „Novaja gazeta Europa“.
Be to, beveik kas antras atvejis buvo susijęs su variklių gedimais arba važiuoklės gedimais.
Valstybinės korporacijos „Rostec“ vadovas Sergejus Čemezovas kovo mėnesį įspėjo, kad artimiausiais metais Rusijos aviakompanijos turės nurašyti ne mažiau kaip 200 užsienio lėktuvų, likusių parke.
Problemos mastą rodo ir Rosaviakcija duomenys.
Pasak jos vadovo Dmitrijaus Jadrovo, vežėjai jau neteko 58 užsienio lėktuvų dėl to, kad neturi prieigos prie techninės priežiūros ir atsarginių dalių.
Iš viso pavojuje yra iki 30 % esamo vakarų lėktuvų parko – apie 700 „Boeing“ ir „Airbus“ lėktuvų, kurie šiandien užtikrina 90 % keleivinių oro pervežimų šalies viduje.
Šaltinis: THE MOSCOW TIMES
Rašyti komentarą