Pranešama, kad už panašaus „Ticketmaster“ duomenų pažeidimo slėpėsi įsilaužėlių grupė. Per pažeidimą buvo gauta tam tikra informacija, susijusi su visais esamais ir kai kuriais buvusiais „Santander“ darbuotojais, taip pat klientais Ispanijoje, Čilėje ir Urugvajuje, sakė skolintojas.
„Duomenų bazėje nėra nei operacijų duomenų, nei jokių kredencialų, kurie leistų atlikti operacijas sąskaitose, įskaitant internetinės bankininkystės duomenis ir slaptažodžius“, – sakoma pranešime.
„Santander“ visame pasaulyje dirba apie 200 000 žmonių, iš jų apie 20 000 JK. Jokie klientų duomenys JK ar bet kurioje kitoje jos rinkoje nebuvo paveikti.
„Atsiprašome už susirūpinimą, kurį tai sukelia, ir aktyviai bendradarbiaujame su nukentėjusiais klientais ir darbuotojais“, – sakoma banko pranešime.
Pabrėžiama, kad bankų sistemos nebuvo paveiktos, tad klientai gali ir toliau „saugiai vykdyti sandorius“.
Remiantis pranešimais, „ShinyHunters“ įsilaužimo grupė prisiėmė atsakomybę už kibernetinę ataką ir teigė, kad ji pavogė milijonų žmonių asmeninius duomenis. „Dark Web Informer“, tyrėjai, atskleidžiantys įspėjimus apie grėsmę ir pažeidimus, teigė, kad „ShinyHunters“ tariamai parduoda prieigą prie „Santander“ duomenų bazės už du milijonus JAV dolerių (1,6 mln. GBP) „vienkartiniam“ pirkėjui.
Įsilaužėliai teigė, kad „Santander“ „taip pat labai laukiamas“, jog galėtų pats nusipirkti duomenis.
Praėjusį ketvirtadienį paaiškėjo, kad „Ticketmaster“ patyrė kibernetinę ataką, o „ShinyHunters“ tariamai reikalavo maždaug 400 000 svarų sterlingų išpirkos, kad būtų užkirstas kelias duomenų pardavimui tamsiajame internete. „Ticketmaster“ pažeidimo viešai nepatvirtino.
Rašyti komentarą