Pasaulio žvaigždėms paskelbtas karas soc tinkluose. Gerbėjai nusprendė jas ignoruoti ir atimti uždarbį

(1)

„Net neįsivaizduojame, kiek iš tikrųjų turime galios“, – pagalvojo gerbėjai, staiga nusprendę pilnai ignoruoti žvaigždes. Socialiniai tinklai įžymybėms yra kone pagrindinis jų populiarumo ir atitinkamai uždarbio šaltinis, todėl visiško ignoravimo flashmobas tikrai nepraeis joms nepastebėtas.

Kodėl gerbėjai staiga nusprendė palikti savo stabus be dėmesio ir prie ko tai prives?.

Kas pradėjo tendenciją ignoruoti žvaigždes?

Tinklaraštininkė Anita iš Keiptauno paskelbė vaizdo įrašą, kuriame paragino žiūrovus ignoruoti visų žvaigždžių socialinius tinklus. „Įsivaizduokite, kaip būtų smagu, jei jų įrašai sulauktų po 13 „patinka“, – aprašyme pajuokavo įtakotukė

Ironiška, bet būtent šis vaizdo įrašas išgarsino merginą „TikTok“ tinkle, surinkęs rekordines 53 milijonus peržiūrų ir beveik 11 milijonų „patinka“ paspaudimų skaičių. 

Vartotojai noriai perėmė tinklaraštininkės idėją ir ėmė nominuoti žvaigždes, kurios nusipelnė būti ignoruojamos, po vaizdo įrašu palikdami daugiau nei 30 tūkst. komentarų.

Tarp tendencijos sekėjų taikinių buvo dainininkė Jojo Siwa, televizijos žvaigždė Kylie Jenner, tinklaraštininkė Hailey Bailey, verslininkė Kim Kardashian, reperė Lizzo, popdainininkė Taylor Swift, dainininkė Beyonce ir dešimtys kitų žymių asmenybių.

„Faktas, kad tai suveikė Jojo Siwa atžvilgiu“, – rašoma komentare, kuris sulaukė 767 000 „patinka“ paspaudimų.

Kokias žvaigždes paveikė naujoji banga?

Šokėja Jojo Siva iš tiesų tapo Anitos surengto flashmobo auka. Taip, pavyzdžiui, vienas iš jos vaizdo įrašų, turintis 17 mln. peržiūrų, sulaukė tik 38 tūkst. „patinka“ paspaudimų, o kai kurie komentarai po juo ir išvis sulaukė daugiau „patinka“ paspaudimų nei pats vaizdo įrašas. „Manau, kad turiu bėdų, – pasisakė atlikėja.

Pasak Sivos, jos vadybininkai ir teisininkai netgi uždraudė jai skelbti naują turinį visą „flashmob’o“ laikotarpį. Tačiau tokio komandos prašymo detalių ji taip ir neatskleidė. Atlikėja taip pat nekalbėjo apie neigiamas pasekmes, kurios kilo jos karjeroje esant visiškam publikos ignoravimui.

Po sėkmingo bandymo ignoruoti Jojo Sivą interneto naudotojai perėjo prie Kim Kardashian, Taylor Swift ir Adamo Levine’o. Jų nuomone, išvardytos žvaigždės nenusipelnė pasaulinio populiarumo.

Kodėl gerbėjai nusprendė ignoruoti žvaigždes?

Socialiniuose tinkluose gerbėjai aiškina: tai ne banalus atskirų asmenybių ignoravimas, o bandymas pasipriešinti pačiai įtakos kultūrai. Ignoruodama garsenybes visuomenė bando atsikratyti žvaigždžių primestų pažiūrų. 

„Kuo mažiau įtakos jos turės, tuo mažiau reklamų ir produktų galės mums primesti“, – aiškina interneto naudotojai.

Be to, toks ignoravimas nėra pirmas per pastaruosius metus. Dar gegužę žvaigždėms buvo įtvirtintas visiškas blokavimas, „atšaukiant“ jas už labdaros pokylio „Met Gala“ ir Kanų kino festivalio rengimą per paaštrėjusį Palestinos ir Izraelio konfliktą.

Po to internete paplito hashtag’as „Blockout“, kuris yra panašus į žodį blackout – „užtemimas“ arba „užtemdymas“. 

Tinklo naudotojai masiškai išsiregistruodavo iš savo stabų paskyrų ir slėpė jų publikacijas savo naujienų juostose, taip bandydami neigiamai paveikti jų populiarumą. 

„Šventė maro metu“ – taip internete buvo apibūdinami vykstantys mados renginiai.

„Garsenybių, kurios bando uždirbti iš savo turinio, problema yra ta, kad kuo mažiau gerbėjų įsitraukia į jų veiklą, tuo žemesnį reitingą jos gauna iš bet kurio prekės ženklo“, – taip Toronto universiteto profesorius Jordanas Fosteris aiškina tokių ‚flashmob’ų‘ problemą žvaigždėms.

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder