Visada perskaitykite tai, kad parašyta mažu šriftu: britas atliko klastingą eksperimentą
Mokesčių politikos asociacija (Tax Policy Associates), Didžiosios Britanijos pelno nesiekianti organizacija, kuri daugiausia dėmesio skiria apmokestinimui, atliko eksperimentą, kuris aiškiai įrodė minėtą tezę.
Vasario mėnesį bendrovė į svetainės naudojimo sąlygas įtraukė vieną eilutę, kad patikrintų, ar žmonės iš tikrųjų skaito sąlyginį "mažąjį šriftą".
"Šioje svetainėje naudojami slapukai, todėl ji įsimins jūsų vardą, jei paliksite komentarą. Jei norite, galite jų atsisakyti.
Pirmajam tai perskaičiusiam asmeniui atsiųsime butelį gero vyno.
Mes nebendradarbiaujame su jokiais reklamuotojais", - rašoma svetainės naudojimo sąlygų pastraipoje.
Gegužės 9 d. organizacijos įkūrėjas Danas Neidle'as socialiniame tinkle X atskleidė, kad tik dabar gavo prašymą dėl žadėto vyno butelio - praėjus trims mėnesiams po to, kai toks pažadas buvo įtrauktas į svetainės naudojimo sąlygas.
Komentare BBC D. Needle'as atskleidė, kad net ir šiuo atveju kalbama ne apie sąžiningą svetainės naudotoją, nusprendusį perskaityti "smulkųjį šriftą".
Asmuo, pastebėjęs pažadą gauti vyno butelį, iš tikrųjų rašė savo svetainės naudojimo sąlygų tekstą ir nusprendė tiesiog nukopijuoti kažkieno kito tekstą - buvo pasirinktas Tax Policy Associates svetainės tekstas.
D. Needle'as sakė, kad tai ne pirmas kartas, kai jis atlieka tokį triuką.
Prieš dvejus metus jis atliko panašų eksperimentą, o tada prireikė keturių mėnesių, kol kažkas pastebėjo "papildomą" sakinį svetainės naudojimo sąlygose.
D. Needle'as sakė, kad pats eksperimentas buvo jo "vaikiškas protestas" prieš Didžiosios Britanijos teisinius reikalavimus, pagal kuriuos svetainių savininkai privalo skelbti privatumo politikos skyrių, "kurio niekas neskaito".
"Kiekviena maža kavinė savo svetainėje turėtų turėti privatumo politiką, tai beprotybė.
Tai pinigų švaistymas", - piktinosi vyras.
Rašyti komentarą