Anot jo, dabartinis ugdymo procesas nebūtinai skatina moksleivius mąstyti – tik imituoti tai, kas rodoma.
„Tradiciškai ateina mokytojas, pristato naują temą, paaiškina, keliais uždaviniais iliustruoja, kaip veikia naujos temos formulės, dėsniai, principai, tada moksleiviai turi analogiškus uždavinius spręsti savo sąsiuviniuose, užduodama namų darbų.
(...)
Galvojame, kad išėjome temą – egzistuoja toks terminas.
(...)
O viso to proceso metu Mokiniai tik stebi ir klauso ir niekas nežino, kas dedasi jų viduje“, – kalbėjo A. Chomičius.
Tuo metu kūrybinės matematikos pamokose vaikams duodama užduotis ir paliekama laisvė ieškoti įvairių problemos sprendimo būdų.
„Jie gauna problemą, jie turi tikslą ir turi patys sukurti ir įgyvendinti sprendimą“, – teigė mokytojas.
Anot jo, uždaviniui spręsti gali būti ne vienas kelias: „Jeigu aš pasakyčiau – kaip tradicinėje pamokoje – vaikai, darykite taip, nugalėti galima tik taip (...) Yra daug sprendimų, bet jeigu aš jį jiems išduočiau, tai jiems nereikėtų nieko kurti“.
A. Chomičiaus taip pat klausėme, ar išsipildė 2018 metais iškeltas tikslas mokytojo profesiją iki 2025 metų paversti prestižine.
Jo teigimu, atėjus 2025-iesiems, mokytojai apie tai gali tik juokauti.
Rašyti komentarą