„Abbas" vietoje „Adidas": Irano drabužių prekės ženklai bus atvežti į Rusiją
Vietoj prekių ženklų, kurie paliko šalį per karą Ukrainoje, Rusijos prekybos centrus gali papildyti Abbas ir Rasoul, Hassan, Romina ir Kiana (apatinis trikotažas), Samira ir Jila (moteriški drabužiai) ir Alireza (džinsai).
Tai masinės rinkos segmento gamintojai ir mažmenininkai, todėl jie turės būti pigesni už Turkijos kolegas.
Vienas iš gamintojų jau pasirašė 15 mln. dolerių vertės produktų tiekimo sutartį.
Jo pavardė nebuvo atskleista.
Dėl krizės, kurią sukėlė karas Ukrainoje ir sankcijos, 2022 m. smarkiai sumažėjo vartotojų išlaidos.
Šešis mėnesius iš eilės ne maisto produktų pardavimai sumažėjo daugiau kaip 10 %.
Lapkritį, Rosstat duomenimis, šis rodiklis, palyginti su praėjusių metų lapkričiu, sumažėjo 11,7 %.
Dėl to prekybos centrai susidūrė su lankomumo problemomis: didžiausiuose prekybos centruose, kurių plotas didesnis nei 80 000 kv. m, per 10 mėnesių jis per metus sumažėjo 25 %.
Prekybos centruose, kurių plotas nuo 40 tūkst. iki 80 tūkst. kv. m, lankomumas per metus sumažėjo 7 %.
Verslumo ir ekonomikos plėtros instituto (IDEI) duomenimis, per praėjusius metus iš Rusijos rinkos pasitraukė 46 plataus vartojimo prekių - buitinės technikos, automobilių, drabužių, kanceliarinių prekių, sporto prekių ir maitinimo įstaigų - prekės ženklai. Iš rinkos pasitraukė arba sustabdė savo veiklą tokie drabužių prekių ženklai kaip "Adidas", "H&M", "Nike", "Zara", "Pull&Bear", "Bershka", "Chanel", "Louis Vuitton Moët Hennessy" ir kiti.
Reaguodama į tai, kovo pabaigoje Pramonės ir prekybos ministerija įteisino lygiagretų importą. Tai leido importuoti užsienio prekes į Rusiją be oficialaus teisių turėtojo leidimo.
Rašyti komentarą