Augimo sunkumai Palangoje: daugėja keleivių, ne visi patenkinti

(6)

Tiesioginiai skrydžiai įvairesnėmis kryptimis lemia, kad Palangos oro uoste keleivių skaičius auga greičiausiai, tačiau kartu kyla ir klausimai - ar keliautojams aptarnauti skirtas terminalas tenkina išaugusius srautus. Valdytojai atsako, kad sąlygų gerinimas suplanuotas, pinigai tam - skirti.

Per pirmus septynis šių metų mėnesius Palangos oro uostu pasinaudojo 246,3 tūkst. keleivių - tai 22,5 proc. daugiau nei pernai tuo pačiu metu. Pastebimai daugėjo ir skrydžių: šiemet sausį-liepą kilo 2748 orlaivai, o prieš metus - 2417.

Tokie augimo rodikliai yra didžiausi tarp visų trijų Lietuvos oro uostų.

Daugėjant keleivių kyla ir keleivių lūkesčiai dėl oro uosto patogumo - kai buvo paskelbta vieša apklausa dėl galimų naujų skrydžių krypčių, tarp atsakymų į šį klausimą pasitaikė ir pastabų dėl paslaugų - ankštos laukimo salės, nepatogių skrydžių laikų, susisiekimo su Klaipėda viešuoju transportu, dokumentų ir saugumo patikros, interneto ryšio.

Oro uostą valdanti valstybės kontroliuojama bendrovė Lietuvos oro uostai (LTOU) teigia įvertinusi keleivių skaičiaus augimą ir į tai atsižvelgusi gerinant patogumą nedideliame terminale.

"Tikrai Palangos oro uoste keleivių skaičiai auga rekordiniais tempais, tai yra sparčiausiai augantis oro uostas Lietuvos oro uostų tinkle šiais metais.

Palangos oro uosto keleivių terminalo modernizacijos projektams dar šių metų pradžioje skyrėme apie 750 tūkst. eurų. Palangos oro uostas keičiasi, kad užtikrintų geresnę keleivių patirtį, veiktų efektyviau ir pagerintų tvarumo rodiklius„, - teigiama LTOU komentare “Vakarų ekspresui".

Bendrovė skelbia, kad daugiau nei 500 tūkst. eurų skirta terminalo šildymo, vėdinimo ir oro kondicionavimo sistemų modernizacijai, vamzdynų remontui, specialioms, nuo saulės apsaugančioms fasado žaliuzėms - 124 tūkst. eurų, o stiklinei stoginei lauke, kurioje laukia grįžę keleiviai - dar per 100 tūkst. eurų.

Darbuotojų skaičius terminale nesikeičia.

„Mūsų darbuotojų bendras skaičius šiais metais nesikeitė ir matome, kad suefektyvinus vidinius procesus - kol kas visomis prasmėmis esame pasirengę kokybiškai aptarnauti visus keleivius“, - rašoma komentare.

Iš Palangos lėktuvai reguliariai skraido į Rygą (Latvija), Kopenhagą (Danija), Oslą (Norvegija), Londoną (Jungtinė Karalystė), Dubliną (Airija) ir Amsterdamą (Nyderlandai).

Ukrainos kelionių organizatorius „Join UP“ šiemet pradėjo užsakomuosius skrydžius iš Palangos į Antaliją Turkijoje, nuo rudens bendrovės lėktuvai turėtų kilti į Hurgadą Egipte, jau oficialiai patvirtinta, kad kitais metais prasidės tiesioginiai skrydžiai į Kretą.

Tiek LTOU, tiek sektoriaus įmones vienijanti Lietuvos turizmo asociacija sutinka, kad užsakomieji tiesioginiai skrydžiai augina keleivių skaičių Palangoje: dėl jų persiskirsto keliaujančių šalies gyventojų srautai, be to, jie patogūs ir daliai Latvijos.

"Darytina prielaida, jog galimybė keliauti iš geografiškai artimesnio oro uosto yra patogesnis pasirinkimas daliai Vakarų Lietuvos gyventojų, ypač Klaipėdos regiono, kurie renkasi Palangos oro uostą, nes jis yra arčiau ir patogiau pasiekiamas nei Vilniaus ar Kauno.

Taip pat ženklų keliautojų srautą sudaro ir kaimyninės Latvijos keliautojai, kuriems skrydžiai iš Palangos yra geografiškai patogesni, nei, pavyzdžiui, iš Rygos„, - savo komentare “Vakarų ekspresui" teigia asociacija.

„Pažymėtina, jog nemažai įtakos sektoriaus augimui turėjo bendras aviacijos rinkos atsigavimas po pandemijos. Šie pokyčiai rodo, kad Palangos oro uostas tampa gana patogia alternatyva Vakarų Lietuvos keliautojams, planuojantiems keliones“, - priduria organizacija.

Šalies oro uosto valdytojai ir turizmo sektoriaus atstovai tikisi, kad keleivių skaičius Palangoje ir toliau augs, nes į ją bandoma pritraukti naujų skrydžių bendrovių ir kelionių organizatorių.

To paties siekia ir Klaipėdos regiono savivaldybės - diskusijos vyksta dėl tiesioginės jungties su Vokietija.

Iš Palangos dažniau skraido ne tik dalis Lietuvos, bet ir kaimyninės Latvijos gyventojų.

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Sidebar placeholder