Padaryta buvo didelė klaida, kad pasirinko po nepriklausomybės didinti Palangos, o ne Klaipėdos oro uostą. Būtų dabar ir kargo oro uostas, nes tiesiogiai iš jūrų uosto kroviniams, bei autostrada šalia ir patogus susisieimas tiek vakarų Lietuvos gyventojams, tiek Latvijos. Palangos oro uostas galėjo likti privačių mažų lėktuvų oro uostu, bei kaip atsarginis, o Klaipėdos daryti normalų, didelį, kaip Kauno oro uostą. Dabar vakarų gyventojai kenčia nes Vilniaus ir Kauno apylinkių gyventojai, lengvai ir greitai pasiekia oro uostus, nes tik 100km, o vakarų regiono gyventojams reikia važiuoti virš 300 km kartais ir 400 km. Kas yra tikrai didelės finansų ir laiko sąnaudos. Matant, kad poreikis yra didelis, galėtų susisiekimo ministerija svarstyti apie naują didelį oro uostą šalia Klaipėdos, o ne lipdyti ir teisintis paskui dėl Palangos oro uosto.
Blaivus
Blaivus,
Mano nuomone nesutampa su autoriaus. Kazkas is musu debilas...
goša
goša,
visa poblema viskas sukišama vilniui o likusi lietuvos dalis skurdinama gal nori vieną miestą-respubliką padaryti sunkiai suvokiama be to nepaisoma žmonių patogumui salygų
Expertas
Expertas,
Viskas gražiai popieriuje o realybėje šudųŠūdas!!!! Patys sakot orouosto apkrovos didėja, pinigai numatyti, o apie darbuotojus ten kasnors masto ar nifiga?????žmones dirba daugiau o algos????? Nichuja!
jonis
jonis,
Man tai geriausi darbuotojai oro uoste tokios pasikelusios bobos dirba graudu....
memel
memel,
baisu... tragedija, jei tik yra galimybe tai i Ryga
TOP
Nauji
Rašyti komentarą
Padaryta buvo didelė klaida, kad pasirinko po nepriklausomybės didinti Palangos, o ne Klaipėdos oro uostą. Būtų dabar ir kargo oro uostas, nes tiesiogiai iš jūrų uosto kroviniams, bei autostrada šalia ir patogus susisieimas tiek vakarų Lietuvos gyventojams, tiek Latvijos. Palangos oro uostas galėjo likti privačių mažų lėktuvų oro uostu, bei kaip atsarginis, o Klaipėdos daryti normalų, didelį, kaip Kauno oro uostą. Dabar vakarų gyventojai kenčia nes Vilniaus ir Kauno apylinkių gyventojai, lengvai ir greitai pasiekia oro uostus, nes tik 100km, o vakarų regiono gyventojams reikia važiuoti virš 300 km kartais ir 400 km. Kas yra tikrai didelės finansų ir laiko sąnaudos. Matant, kad poreikis yra didelis, galėtų susisiekimo ministerija svarstyti apie naują didelį oro uostą šalia Klaipėdos, o ne lipdyti ir teisintis paskui dėl Palangos oro uosto.
Mano nuomone nesutampa su autoriaus. Kazkas is musu debilas...
visa poblema viskas sukišama vilniui o likusi lietuvos dalis skurdinama gal nori vieną miestą-respubliką padaryti sunkiai suvokiama be to nepaisoma žmonių patogumui salygų
Viskas gražiai popieriuje o realybėje šudųŠūdas!!!! Patys sakot orouosto apkrovos didėja, pinigai numatyti, o apie darbuotojus ten kasnors masto ar nifiga?????žmones dirba daugiau o algos????? Nichuja!
Man tai geriausi darbuotojai oro uoste tokios pasikelusios bobos dirba graudu....
baisu... tragedija, jei tik yra galimybe tai i Ryga
Dėmesio! Jūs skaitote komentarų skiltį. Komentarus rašo naujienų portalo VE.lt skaitytojai. Nuomonės nėra redaguojamos ar patikrinamos. Skaitytojų diskusijos turinys neatspindi redakcijos nuomonės.