Dėmės po automobiliu: ši viena balutė gali sunaikinti variklį, jei ją ignoruosite

Skysčio lašai po automobiliu gali sutrikdyti bet kurį vairuotoją. Tačiau ne kiekvienas nuotėkis yra kritinio gedimo požymis. Svarbu mokėti greitai atskirti normalų darbo procesą nuo pavojingo signalo, reikalaujančio nedelsiamo mechaniko įsikišimo.

Sužinokite, kaip atskirti saugų kondicionieriaus kondensatą nuo toksinio antifrizo ar stabdžių skysčio nuotėkio.

Apie tai rašoma straipsnyje „Auto 24“.

Dažniausiai po automobiliu galima pamatyti skysčius, kurie yra natūrali sistemos veikimo pasekmė. Šie nuotėkiai nėra problema ir nereikia panikuoti:

Kondicionieriaus kondensatas.

Tai skaidrus švarus vanduo po automobilio priekine dalimi. 

Jis susidaro, kai aušinimo sistema kondensuoja drėgną orą ir nuteka per specialią vamzdelį. 

Tai įprastas darbo procesas.

Nutekėjimai, reikalaujantys skubaus dėmesio

Bet koks skystis, turintis sodrią spalvą, specifinį kvapą ar aliejingą konsistenciją, negali būti ignoruojamas. 

Tokių nutekėjimų ignoravimas gali sukelti brangius remontus ar kritinių sistemų visišką gedimą:

Aušinimo skystis (antifrizas) 

Paprastai yra žalios, oranžinės arba rausvos spalvos ir turi saldų kvapą. 

Antifrizo nuotėkis gali sukelti variklio perkaitimą ir jo visišką gedimą.

Stabdžių skystis

Paprastai yra skaidrus, bet riebus ir gali turėti specifinį, kartais „žuvies“ kvapą. 

Jo nutekėjimas gali sukelti visišką stabdžių sistemos gedimą.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Sidebar placeholder