Į Vilniaus gatves išriedėjo neįprasti elektromobiliai nuomai: išvysto tik 45 km/h greitį

Dalijimosi automobiliais platforma „Bolt Drive“ naudotojams Vilniuje pristato naujieną – ypatingus „Citroën Ami“ elektromobilius. Tai maži elektriniai miesto automobiliai, išvystantys ne didesnį kaip 45 km/h greitį. Anot Vilniaus eismo valdymu besirūpinančios organizacijos JUDU, tokie kompaktiški elektromobiliai gali tapti svarbia sostinės judumo ateities dalimi, skelbiama pranešime žiniasklaidai.

Teigiama, kad elektromobiliai „Citroën Ami“ išsiskiria savo mažu dydžiu – užima apie pusę įprastos stovėjimo vietos. 

Pilnai įkrautas elektromobilis gali nuvažiuoti iki 40 km atstumą, tad šios transporto priemonės bus skirtos kelionėms miesto širdyje – naudotojai keliones su „Citroën Ami“ elektromobiliais galės pradėti ir baigti tik programėlėje pažymėtoje Vilniaus dalyje.

Aiškinta, kad kelionės šiais nedideliais elektromobiliais kainuos reikšmingai mažiau nei kitais „Bolt Drive“ automobiliais. 

„Deja, vis dar dažnai mieste dideliais ir taršiais automobiliais, talpinančiais penkis ar daugiau žmonių, keliauja vienas vairuotojas. Tai viena iš priežasčių, kodėl susidaro kamščiai ir tai prisideda prie taršos mieste. 

Tokie kompaktiški dviviečiai elektromobiliai gali padėti šią problemą spręsti – jie užima gerokai mažiau vietos ir neteršia aplinkos išmetamosiomis dujomis“, – sako Svajūnas Aliukonis, „Bolt Drive“ generalinis vadovas Lietuvoje.

Teigiama, kad elektromobiliai „Citroën Ami“ išsiskiria savo mažu dydžiu – užima apie pusę įprastos stovėjimo vietos. 

Pilnai įkrautas elektromobilis gali nuvažiuoti iki 40 km atstumą, tad šios transporto priemonės bus skirtos kelionėms miesto širdyje – naudotojai keliones su „Citroën Ami“ elektromobiliais galės pradėti ir baigti tik programėlėje pažymėtoje Vilniaus dalyje.  

Aiškinta, kad kelionės šiais nedideliais elektromobiliais kainuos reikšmingai mažiau nei kitais „Bolt Drive“ automobiliais. 

„Deja, vis dar dažnai mieste dideliais ir taršiais automobiliais, talpinančiais penkis ar daugiau žmonių, keliauja vienas vairuotojas. Tai viena iš priežasčių, kodėl susidaro kamščiai ir tai prisideda prie taršos mieste. 

Tokie kompaktiški dviviečiai elektromobiliai gali padėti šią problemą spręsti – jie užima gerokai mažiau vietos ir neteršia aplinkos išmetamosiomis dujomis“, – sako Svajūnas Aliukonis, „Bolt Drive“ generalinis vadovas Lietuvoje. 

Susiję straipsniai Automobilių centre – neįprastas reginys: tokių sprendimų dažnai neišvysite Kauniečiai įpyko: saugomi istoriniai miesto akmenys – skelbimų portale Vėluoju, gimdau, turiu pavedžioti šunį – kas pateisina greičio viršijimą? 

JUDU Judumo transformacijos vadovas dr. Jonas Damidavičius sako, kad Vilnius turi ambicingų tikslų – ne tik pagerinti keliavimo kokybę, sutrumpinti gyventojų kelionių trukmę ir kelionių mieste neigiamą poveikį aplinkai, bet ir sumažinti miesto erdvių perkrovimą automobiliais. 

„Dalijimosi automobiliais paslaugos yra svarbus įrankis, padedantis šių tikslų siekti. 

Ši paslauga suteikia miesto gyventojams galimybę automobiliu naudotis tik tada, kai to tikrai reikia, o kitoms kelionėms jie gali rinktis viešąjį transportą, dviratį ar keliones pėsčiomis. 

Taip pat gerai veikianti dalijimosi automobiliais sistema padeda mažinti automobilių skaičių mieste ir ilgainiui atlaisvinti daugiau erdvės žmonėms. 

O tai, kad miesto centre atsiranda ir tokie manevringi, daug vietos neužimantys elektromobiliai yra dar vienas žingsnis, galintis padėti pamažu atlaisvinti miestą nuo automobilių ir siekti klimatui neutralių tikslų“, – sako J. Damidavičius.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Sidebar placeholder