Taip dabar gaunasi, kad tie patys ridos klastotojai-atsukinėtojai vėl turės darbo nes reikes oficialiai pakoreguot ridą į teisingą-didesnę pusę nes kitaip bus griežtai neišduodama auto tech. priežiūra. Absurdas
Tremtinys
Tremtinys,
Šitie padugnės valdžioja,jau baigia žmonis išvesti iš kantrybės,su savo nesamonem...
Husky
Husky,
3.14 derų šalis,ne kitaip!
Kada eisime į gatves,tauta?
Neribotų galimybių šalis
Neribotų galimybių šalis ,
Galima ir telefoninių sukčių apgautom bobulem, inpist baudas, valstybės biudžeto naudai.
Blaivus
Blaivus,
Statau alaus bokala pirmam vairuotojui, kuris nebegali naudotis savo auto del ridos....
Artūras
Artūras ,
Pagal teisę ir protingumo viršenybę, atsakomybė už duomenų klastojimą turėtų kristi klastotojui!
Atsukt mechaniškai patiems
Atsukt mechaniškai patiems,
Adometra sulauzyt ,atsukt , kad neveikti ,reikes pasuksi per 2 metus 20 tukst.
Lordas
Lordas,
Kaip žinoti ar suklastota rida ar ne?
Ona
Ona,
Bananų respublika?!? Regitra neatliko savo pareigų iš ten ir reikalaukite,o ne iš legaliai įsigijusio asmens ,jokie papildomi reikalavimai neteisėti auto savininkui !!!
Expertas
Expertas,
Tokie pakeitimai visai problemos nesprendzia o tik sukelia sunkumus paskutiniam automobilio savininkui. Didžiausia problema automobiliai kurie yra atvežti šviežiai iš kitų šalių. Jų ridos yra atsukamos nesuvokiamais kilometražais. Esu mates automobilių kurių ridos buvo atsuktos po 300 000 -400 000 km. Pati valstybinė įstaiga Regitra turėtų tikrinti registruojamo automobilio ridą prieš išduodant SDK kodus perpardavinėtojams. Bet jiems visiškai neįdomu nes nėra tokios kontrolės nėra sistemos.
Bum
Bum,
Pliurzei rašytojai kovotojai su vėjo malūnais.
Rimantas
Rimantas,
Nesuprantu kokia reiksme turi rida jei automobilis yra techniskai tvarkingas,cia matomai servisai nori daugiau klientu kurie vaziuotu tikrintis rida(aisku uz nemaza atligi)nes jug car vertikal programele nemazai kainuoja.Paprasciausiai kazkas sumaste nauja bizni.
TOP
Nauji
Rašyti komentarą
Taip dabar gaunasi, kad tie patys ridos klastotojai-atsukinėtojai vėl turės darbo nes reikes oficialiai pakoreguot ridą į teisingą-didesnę pusę nes kitaip bus griežtai neišduodama auto tech. priežiūra. Absurdas
Šitie padugnės valdžioja,jau baigia žmonis išvesti iš kantrybės,su savo nesamonem...
3.14 derų šalis,ne kitaip!
Kada eisime į gatves,tauta?
Galima ir telefoninių sukčių apgautom bobulem, inpist baudas, valstybės biudžeto naudai.
Statau alaus bokala pirmam vairuotojui, kuris nebegali naudotis savo auto del ridos....
Pagal teisę ir protingumo viršenybę, atsakomybė už duomenų klastojimą turėtų kristi klastotojui!
Adometra sulauzyt ,atsukt , kad neveikti ,reikes pasuksi per 2 metus 20 tukst.
Kaip žinoti ar suklastota rida ar ne?
Bananų respublika?!? Regitra neatliko savo pareigų iš ten ir reikalaukite,o ne iš legaliai įsigijusio asmens ,jokie papildomi reikalavimai neteisėti auto savininkui !!!
Tokie pakeitimai visai problemos nesprendzia o tik sukelia sunkumus paskutiniam automobilio savininkui. Didžiausia problema automobiliai kurie yra atvežti šviežiai iš kitų šalių. Jų ridos yra atsukamos nesuvokiamais kilometražais. Esu mates automobilių kurių ridos buvo atsuktos po 300 000 -400 000 km. Pati valstybinė įstaiga Regitra turėtų tikrinti registruojamo automobilio ridą prieš išduodant SDK kodus perpardavinėtojams. Bet jiems visiškai neįdomu nes nėra tokios kontrolės nėra sistemos.
Pliurzei rašytojai kovotojai su vėjo malūnais.
Nesuprantu kokia reiksme turi rida jei automobilis yra techniskai tvarkingas,cia matomai servisai nori daugiau klientu kurie vaziuotu tikrintis rida(aisku uz nemaza atligi)nes jug car vertikal programele nemazai kainuoja.Paprasciausiai kazkas sumaste nauja bizni.
Dėmesio! Jūs skaitote komentarų skiltį. Komentarus rašo naujienų portalo VE.lt skaitytojai. Nuomonės nėra redaguojamos ar patikrinamos. Skaitytojų diskusijos turinys neatspindi redakcijos nuomonės.