Automobiliai

Nuolatiniai skundai ir brangus remontas: įvardijami 5 automobilių prekių ženklai, kurių varikliai yra mažiausiai patikimi

Jei planuojate pirkti naują automobilį, ne visi aukštos klasės automobiliai gali pateisinti patikimumo pažadus, ypač kalbant apie jų variklius. Visų pirma, kai perkate brangios markės automobilį, tuomet automobilio priežiūros išlaidos bus didesnės nei vidutinės, o jei kalbame apie nepatikimą variklį, jo remontas gali kainuoti „nepagrįstai“ brangiai.

Todėl automobilių ekspertai „GoBankingRates“ papasakojo apie penkias garsiausias automobilių markes, kurių varikliai yra mažiau patikimi, nei manoma.

BMW

Jei norite internete paieškoti skundų dėl BMW variklių, jų ilgai ieškoti nereikės. 

Dauguma vairuotojų žino, kad N47 dyzelinis ir N63 turbininis V8 modeliai turi rimtų patikimumo problemų.

Jų būna įvairių - nuo laiko grandinės gedimo iki pernelyg didelio tepalo suvartojimo, dėl kurio brangiai kainuoja remontas ir techninė priežiūra.

CarEdge duomenimis, BMW yra 45,89 % tikimybė, kad per pirmuosius 10 naudojimo metų prireiks kapitalinio remonto, o tai yra 10,8 % blogiau, palyginti su kitais svetainėje apžvelgiamais automobilių gamintojais.

Jeep

Paprastai „Jeep“ retai kada laikomas „prabangiu prekės ženklu“, tačiau jo kainos naujų ir naudotų automobilių rinkose yra didelės.

„Jeep“ varikliai, sukurti įveikti sudėtingas vietoves, ne visada buvo tokie patikimi, kaip jų visureigių galimybės. 

Bent trys „Jeep“ modeliai - „Wrangler“, „Grand Cherokee“ ir „Grand Cherokee L“ - pateko į „Consumer Reports“ 2024 m. mažiausiai patikimų transporto priemonių sąrašą, kurių patikimumas įvertintas atitinkamai 27, 26 ir 23 balais iš 100. 

„Tarp dažniausių nusiskundimų dėl variklio yra dažni alyvos ir vandens nutekėjimai, užsikimšę degalų purkštukai ir tai, ką „HotCars“ vadina „mirtinu svyravimu“, - priduriama straipsnyje.

Mercedes-Benz

Ekspertų teigimu, „Mercedes-Benz“ anksčiau gamino automobilius, kurie galėjo tarnauti dešimtmečius. 

Visų pirma, vis dar galima pamatyti senų M-B, kurių rida siekia šimtus tūkstančių kilometrų.

„Pasitaikys „Mercedes“ gerbėjų, kurie gins naujuosius modelius, sakydami, kad jie nėra nepatikimi, tik brangiai kainuoja jų priežiūra. 

Tačiau negalima paneigti AMG modeliuose naudojamų M156 V8 variklių cilindrų galvučių varžtų gedimų, taip pat su M272 ir M273 varikliais susijusių balansavimo veleno ir tuščiosios eigos pavarų problemos“, - aiškino leidinys.

Land Rover

Interneto svetainėje „HotCars“ apie šią markę buvo juokaujama taip: „Kodėl du ‚Land Rover‘ savininkai nepasisveikino darbe? 

Jie jau anksčiau ryte kartu pusryčiavo remonto dirbtuvėse“. Tai reiškia, kad Indijos bendrovė pakeitė etaloną, daugiausia dėmesio skirdama prabangai, o ne kokybei.

Pasak savininkų, šiuose automobiliuose kyla problemų su 5,0 l V8 varikliais, tarp jų - ankstyvas paskirstymo grandinių ir įtempiklių susidėvėjimas, dėl kurio tenka brangiai remontuoti arba keisti variklį.

Taip pat verta atsižvelgti į remonto kainą. Remiantis „RepairPal“ duomenimis, vidutinė metinė visų modelių remonto kaina siekia 1 174 JAV dolerių per metus, o vidutinis „Land Rover“ savininkas dėl neplanuoto remonto į servisą kreipiasi maždaug 0,7 karto per metus.

Audi

„Gali atrodyti, kad mes renkamės vokiečių gamintojus. 

Taip nėra - „Audi“ (taip pat BMW ir „Mercedes-Benz“) inžinerinio meistriškumo automobiliai tiesiog neišvengia variklių patikimumo problemų“, - pabrėžia ekspertai.

Pasak jų, pavyzdžiui, „Volkswagen“ neseniai patenkino kolektyvinį ieškinį dėl kai kuriuose „Audi“ modeliuose esančio 2.0T TFSI variklio stūmoklio defektų, dėl kurių buvo sunaudojama daug alyvos ir rimtai sugadintas variklis.

Šaltinis: unian.net

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder