Paduočiau į teismą Citroeną. Po 110 tūkst. ,nuėjo velniop AdBlue sistema, o po 129 tūkst. - ir DPF filtras. Remontai tūkstantiniai. Mašina prižiūrėta tik oficialų. Kokioj Vokietijoj ar JAV laimėčiau, o čia tikrai ne.
Siūlyčiau
Siūlyčiau ,
priimti į darbą "Google Vertimų Redaktorių", kad straipsniuose neliktų tokių "perlų" kaip - "laiko grandinės gedimas".....
Pezėtojams
Pezėtojams,
Nusibodo šitie ir panašūs pezalai apie a/m, visiškos nesamonės, gali pagalvoti, kad geriausios pasaulyje yra kinietiškos ir Dacia mašinkos, parodykite, nors vieną iš šių a/m pravažiavusią kelis šimtus tūkstančių km ir jai būtų daugiau nei 20 metų. Turbūt būtų visiškai surūdijusio metalo ir plastiko krūva
Edga sako
Edga sako,
Jau seniai pastebėta jog vokiečio kokybė baigėsi apie 2005m.
Šū..dą gamina o kaina kaip aukštos kokybės.
TOP
Nauji
Rašyti komentarą
Paduočiau į teismą Citroeną. Po 110 tūkst. ,nuėjo velniop AdBlue sistema, o po 129 tūkst. - ir DPF filtras. Remontai tūkstantiniai. Mašina prižiūrėta tik oficialų. Kokioj Vokietijoj ar JAV laimėčiau, o čia tikrai ne.
priimti į darbą "Google Vertimų Redaktorių", kad straipsniuose neliktų tokių "perlų" kaip - "laiko grandinės gedimas".....
Nusibodo šitie ir panašūs pezalai apie a/m, visiškos nesamonės, gali pagalvoti, kad geriausios pasaulyje yra kinietiškos ir Dacia mašinkos, parodykite, nors vieną iš šių a/m pravažiavusią kelis šimtus tūkstančių km ir jai būtų daugiau nei 20 metų. Turbūt būtų visiškai surūdijusio metalo ir plastiko krūva
Jau seniai pastebėta jog vokiečio kokybė baigėsi apie 2005m.
Šū..dą gamina o kaina kaip aukštos kokybės.
Dėmesio! Jūs skaitote komentarų skiltį. Komentarus rašo naujienų portalo VE.lt skaitytojai. Nuomonės nėra redaguojamos ar patikrinamos. Skaitytojų diskusijos turinys neatspindi redakcijos nuomonės.