
Nustebino rezultatai: realiomis sąlygomis išbandytų hibridinių automobilių degalų sąnaudos
Apie hibridinių automobilių degalų ekonomiškumo testą pranešė „Car Expert“ interneto svetainė.
Testą atliko Australijos automobilių asociacija (AAA), kuri reguliariai tikrina realias įvairių modelių degalų sąnaudas. Bandymui buvo pasirinkti šeši visiški ir du „minkštieji“ hibridai.

Toyota Highlander hibridas yra gerokai ekonomiškesnis už benzininę versiją / Nuotrauka: Toyota
Rezultatai nustebino.
Iš karto trys bandyme dalyvavę hibridai pasirodė ekonomiškesni nei nurodyta charakteristikose.
Visų pirma „Toyota RAV4 Hybrid“ realios degalų sąnaudos yra 0,7 l/100 km mažesnės, nei nurodyta charakteristikose.
Honda CR-V e:HEV ir Suzuki Swift MHEV skiriasi 0,3 l/100 km, o Toyota Corolla Hybrid - 0,2 litro.
Toyota Highlander hibridas patvirtino paso duomenis.
Haval Jolion 5,0 l/100 km - 6,8 l/100 km 36% -1,3 l/100 km
Honda CR-V e:HEV 5,5 l/100 km - 5,2 l/100 km -6% -1,9 l/100 km
Subaru Forester 6,7 l/100 km - 7,6 l/100 km 13% 0,2 l/100 km
Suzuki Swift 4,0 l/100 km - 3,7 l/100 km -8% -1,1 l/100 km
Toyota Camry 4,2 l/100 km - 4,6 l/100 km 9% -2,2 l/100 km
Toyota Corolla 4,2 l/100 km - 4 l/100 km -1% -2 l/100 km
Toyota Highlander 5,6 l/100 km - 5,6 l/100 km 0% -2,7 l/100 km
Toyota RAV4 4,8 l/100 km - 4,1 l/100 km -17% -2 l/100 km
Testo autsaideris buvo Haval Jolion Hybrid, kuris realiomis sąlygomis sunaudoja 1,8 l/100 km daugiau.
Subaru Forester MHEV pase nurodytas degalų sąnaudas viršija 0,9 l/100 km, o Toyota Camry Hybrid - 0,4 l/100 km.
Ekspertai taip pat patikrino, kiek ekonomiškesni yra hibridai nei tų pačių modelių benzininės versijos.
Geriausiai pasirodė hibridinis krosoveris „Toyota Highlander Hybrid“, kuris sunaudoja 2,7 l/100 km mažiau nei benzininė versija.

Benzininis „Subaru Forester“ sunaudoja mažiau degalų nei hibridinis variantas / Nuotrauka: Subaru
Rašyti komentarą