Patys neįprasčiausi pasaulyje automobiliai: ar važiuotumėte vienu iš jų

Kiekvieną dieną keliuose važinėja šimtai skirtingų automobilių. Tai gali būti elegantiškas britas, šeimyninis japoniškas sedanas, patogus vokietis ar spalvingas sportinis korėjietiškas automobilis. 

Tačiau visi šie automobiliai mums pažįstami, jie nekelia ryškios nuostabos ir vizualiai pažįstama išvaizda. 

O kaip dėl automobilio - žirnio? 

Ar esate sutikę tokį automobilį?

Siūlome susipažinti su keletu neįprastų automobilių. Kai kurie iš jų privers jus nusijuokti ar bent jau nusišypsoti. 

Zundapp Janus

Atrodytų, kas čia neįprasto - tiesiog mažas automobilis. 

Tačiau taip atrodo tik iš pirmo žvilgsnio. Jei norėsite atsisėsti į šį automobilį ar įsodinti į jį keleivį, susidėti bagažą - viską suprasite iš karto. Ir automobilio durys neįprastos. 

Jos išdėstytos ne taip, kaip esame įpratę, - dešinėje ir kairėje automobilio pusėje, ir tiesiog atsidaro kartu su priekiniu ir galiniu stiklu.

Taigi ir salono viduje išdėstymas keistas - vairuotojas neturi į ką atsiremti nugara, o keleivis sėdi veidu į priešingą pusę.

Kur galima sudėti bagažą ir kur yra variklis? Viskas paprasta - variklis yra centre, tarp sėdynių, o bagažą galima sudėti automobilio šonuose.

Šio automobilio gudrybė - netikras keleivio vairas. Įsivaizduokite nuostabą, kai žmonės pastebi, kad tame pačiame automobilyje du vairuotojai sėdi nugara vienas į kitą. 

Ypač nustebs vairuotojai, atliekantys aplenkimo manevrus.

Peel P50

Tai unikalus vienvietis automobilis, įtrauktas į Gineso rekordų knygą. 

Buvo pagaminta tik 50 automobilių, tai nesunkiai paaiškinama tokio mažyčio automobilio „patogumu“. 

Jame tvanku, nėra vietos bagažui ar bent vienam keleiviui, o didžiausias greitis - tik 64 km/val. 

Kita ypatybė - atbulinės pavaros nebuvimas. 

Nors kam reikalinga galinė pavara, jei galima išlipti iš automobilio viduryje trasos ir, ranka paėmus bamperį, apsukti automobilį 180 kampu. 

Be to, jo svoris prilygsta grakščiai damai - 69 kg.

Dabar panašų galite įsigyti vaikų žaislų parduotuvėse. 

Skirtumas tik tas, kad toks žaislas nebus varomas benzinu, bet turės nuotolinio valdymo pultelį.

Fantomas Korsaras

Phantom Corsair 1938 m. sukonstravo dizaineris Rustas Heinzas (garsaus kečupo gamintojo giminaitis) ir Maurice'as Schwartzas iš firmos Bohman & Schwartz. 

Toks „išlaižytas“ dizainas čia ne veltui - būdas pagerinti aerodinamiką. 

Dėl tokios skardos automobilis galėjo įsibėgėti iki 190 km/val. 

Variklis buvo Lycoming V8, kurio galia siekė 190 arklio galių.

Deja, dėl tragiškos Rastomo Heinzo žūties avarijoje automobilis taip ir nebuvo pradėtas gaminti. 

Nors dėl savo futuristinio dizaino tuo metu jis galėjo ir neatrasti savo auditorijos. 

Būtent taip jį vertino daugelis žmonių - „Automobilis pralenkė savo laiką“. O kaip manote, ar šiandien galėtų išmušti jo žvaigždės valanda, ar pasaulis dar nepasirengęs tokiai elegancijai? 

Manome, kad čia puikiai tiktų Betmeno istorija.

Žirnis - automobilis

Šis žirniukas yra mūsų asmeninis favoritas. Taip, iš išvaizdos negalima spręsti, tačiau šis mažylis iš karto patraukia dėmesį ir neabejotinai privers jus nusišypsoti. 

Apie charakteristikas ir įdarą nėra ko kalbėti - visi nereikalingi daiktai išmesti (tiesiogine ir perkeltine prasme), didžiausias greitis - 60 km/h, variklis - vienpakopis iš „Honda“. 

Apskritai dėkoti už tokį mielą automobilį reikėtų reklamai, nes būtent jos tikslais šis žirniukas ir buvo sukurtas. 

Šaldyto maisto prekės ženklas „Birds Eye“ pasiūlė išradingą vaizdo klipą, kuriame pagrindinį vaidmenį atlieka būtent žirnių automobilis. 

Labai rekomenduojame jums pažiūrėti šį šedevrą.

Tiesą sakant, tai ne vienintelis toks automobilis - yra ir hot dog automobilis, ir žemės riešutų automobilis, ir net auksinės žuvelės automobilis. 

Iš tikrųjų tokių automobilių yra kur kas daugiau, tačiau šiais laikais jais nustebinti nėra taip paprasta. 

Užtenka pažvelgti į didingas konstrukcijas ant ratų per Rio de Žaneiro karnavalą.

Ferrari 512S Modulo

Taip, tai automobilis, o ne skraidanti lėkštė. Kosminę išvaizdą automobilis įgavo dizainerio Paolo Martini dėka. 

Dabar, žinoma, skraidančios lėkštės suvokiamos ir piešiamos skirtingai, tačiau 1970 m. taip atrodė NSO. 

Taigi apie NSO idėjos realizavimą reikėtų spręsti pagal tuos laikus, nes per daugiau nei 50 metų daug kas pasikeitė. 

Automobilis yra tik 935 mm aukščio. 

Už greitį atsakingas penkių litrų benzininis V12 variklis, išvystantis 550 AG galią, kartu su penkių laipsnių pavarų dėže.

Iš pradžių nebuvo planuojama serijinė gamyba. Todėl pasaulyje yra tik vienas toks gražuolis. 

Ilgą laiką jis buvo saugomas gamintojo įmonės muziejuje, o dabar jį įsigijo kolekcininkas ir gamintojas Jamesas Glickenhausas.

MINI Cooper S XXL

Visi esame įpratę, kad „Mini“ yra tvarkingi maži automobiliai, juo labiau, kai kalbama apie „MINI Cooper S“. 

Tačiau kompanija nusprendė visus nustebinti ir pasiūlė naują koncepciją Atėnų olimpinių žaidynių išvakarėse 2004 m. 

Kompanija pasinaudojo tiuningo studijos paslaugomis ir gimė XXL automobilio versija. Dabar MINI yra ne kompaktiškas automobilis, o visavertis 6,3 m ilgio limuzinas.

Tačiau įdomiausia liko viduje: galinėje automobilio dalyje įrengta vaizdo sistema, telefonas, mini baras, plokščiaekranis televizorius ir stoglangis. 

Na, o kur dar baseinas su sūkurine vonia, skirtas dviem žmonėms. 

Apskritai tai nėra toks jau nenaudingas daiktas vasaros sezonui. Be to, prireikus vandenį galima išleisti, o sūkurinę vonią uždengti stogu.

Išvados:

Žinoma, „dėl skonio nesiginčijama“, tačiau ar rimtai važiuotumėte vienu iš pristatytų automobilių į darbą arba į parduotuvę pirkti maisto produktų? 

Mums atrodo, kad tokį automobilį gali įsigyti tik juokų ir pokštų mėgėjas arba kolekcininkas. 

Akivaizdu, kad automobilį rinktis tik pagal išvaizdą yra kvaila, svarbu ir daugybė automobilio elgesio kelyje savybių, komfortas, kokybė, kaina... 

Taip, tai ne visi automobiliai iš neįprastų automobilių serijos, tačiau čia tiesiog neįmanoma sutalpinti kiekvieno automobilio. 

Parengta pagal užsienio spaudą

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder