MG 6
Šis modelis suvaidino svarbų vaidmenį atgaivinant MG. Jis buvo sukurtas Kinijoje, bet pagamintas Didžiojoje Britanijoje. Jis giriamas už turtingą standartinę įrangą ir konkurencingą kainą.
Tačiau MG 6 interjero dizainas ir surinkimo kokybė laikomi prastesniais nei konkurentų. Be to, pirkėjai susidūrė su ribotu variklių pasirinkimu, o tie, kurie pasirinko V8, – su ypatingu mašinos „rijimo“ pojūčiu.
Opel Mokka
Šio modelio mechanika laikoma pakankamai patikima, tačiau visureigio vairavimas yra „nuobodus“, ypač dėl kieto važiavimo.
Be to, kai kurie ankstesni modeliai turi keletą trūkumų: neveikiančios adaptacinės žibintai, priekinio stiklo vibracija ir sankabos pedalo relė.
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
Iš pradžių šis modelis buvo sukurtas kaip galingas, bet tuo pačiu mažas automobilis. Ankstesnės EcoBoost variklio versijos turėjo „šlapį“ GRM diržą – diržą, kuris buvo teptas variklio alyva.
Gamintojas teigia, kad šis diržas gali tarnauti 10 metų arba daugiau nei 240 tūkst. kilometrų iki pirmojo keitimo. Tačiau nuolatinis kontaktas su tepalais lėmė tai, kad kai kurie diržai pradėjo nusidėvėti, užkimšdami alyvos filtrą ir sukeldami labai brangius remontus.
Ford Ka
Šis pirmosios kartos automobilis yra prieinama kaina, bet žinomas dėl jautrumo rūdims. Potencialiems pirkėjams patariama apžiūrėti slenksčius, galines durų puses ir metalą aplink degalų bako dangtelį.
Ankstyvieji „Ford Ka“ modeliai turėjo 1,3 litro „Endura-E“ benzinį variklį, kuris buvo paimtas iš 1959 m. „Ford Anglia“. Vėlesnės versijos gavo efektyvesnius „Duratec“ ir „Zetec“ variklius. Tai reiškia, kad pirmieji maži hečbekai buvo lėtesni, bet sunaudodavo daugiau degalų nei konkurentai.
Land Rover Discovery 4
Naudoti Discovery 4 turi tokią pačią platformą kaip Range Rover Sport, o kaina juos daro patrauklia alternatyva.
Vis dėlto šie automobiliai, kaip ir ankstesni JLR serijos modeliai, turi problemų su elektros sistema.
Internetinės automobilių prekybos platformos Carwow tyrėjai išsiaiškino, kad vidutinis tokio visureigio savininkas remontui išleido daugiau nei 115 tūkst. grivinių, o kai kurie turėjo investuoti į gedimų šalinimą 10 kartų daugiau – beveik 1,49 mln. grivinių.
Svarbu paminėti, kad kalbama apie britų automobilių savininkus ir, atitinkamai, britiškas automobilių priežiūros kainas.

Rašyti komentarą