KKT per šių metų 9 mėn. buvo perkrauta 377 537 TEU konteinerių ir tai yra 3,4 proc. daugiau nei 2023 m. tuo pačiu laikotarpiu.
„Kaip ir prognozavome, šių metų antrąjį pusmetį dėl konteinerių frachtų kainų augimo, nemenka dalis krovinių grįžo į generalinius krovinius gabenančius laivus.
Natūralu, jog dėl šio faktoriaus dar labiau augančias konteinerių krovos apimtis išlaikyti nėra paprasta“, - dalinasi įžvalgomis Klaipėdos konteinerių terminalas, UAB generalinis direktorius Vaidotas Šileika.
Ro – Ro ir generalinių krovinių terminale per devynis šių metų mėnesius perkrauta 816 tūkst. tonų įvairių krovinių, t.y. 46 proc. daugiau lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2023 m. (558 tūkst.t).
Pasak KKT vadovo, prie šio akivaizdaus rezultato augimo prisidėjo partnerio keltų linijos „TT – Line“ naujas tiesioginis reisas Travemiundė - Klaipėda bei aktyvūs veiksmai pritraukiant krovinių srautus į Klaipėdos uostą.
Devynių mėnesių nuosekliam krovos rezultatų augimui ženklią įtaką darė augančios generalinių krovinių, tokių kaip plieno ir metalo gaminių, vėjo jėgainių dalių krova.
Sausį - rugsėjį krauta 65 proc. daugiau generalinių krovinių (636 tūkst. t) nei per praėjusių metų 9 mėnesius.
„Šiam išaugusiam rezultatui įtaką darė įgavęs pagreitį plieno gaminių transportavimas iš Alžyro į Lietuvą. Tai reiškia daugiau krovinių ir daugiau atplaukiančių laivų į mūsų terminalą“, - teigia generalinis direktorius.
Per devynis šių metų mėnesius KKT terminaluose aptarnauti 880 krovininių laivų.
KKT priklauso Klaipėdos terminalo įmonių grupei, vienijančiai krovos, logistikos, krovinių ekspedijavimo ir laivų agentavimo paslaugas teikiančias įmones.
2023 m. KKT pagal krovos apimtis tapo lyderiais Klaipėdos uoste ir perkrovė 6,27 mln. tonų įvairių krovinių.
Rašyti komentarą