Kauno oro uoste negalėjo nusileisti lėktuvai: paaiškino, kas nutiko

Prastas oras trečiadienį paveikė skrydžius Kauno oro uoste.

„Sandėliai mums tarnauja jau daugiau nei 15 metų - jie pradėti eksploatuoti 2010-aisiais. Natūraliai veikiant oro sąlygoms susidėvėjo stogų ir sienų konstrukcijos, todėl nusprendėme investuoti į jų atnaujinimą“, - sako Klaipėdos konteinerių terminalo generalinis direktorius Vaidotas Šileika.

Atnaujinant sandėlius pasirinkta moderni stogo danga, kuri pritaikyta jūriniam klimatui ir pasižymi ant kondensacinėmis savybėmis - susidaręs kondensatas nenukrenta ant sandėliuojamų krovinių.

„Naujomis technologijos grįstas stogo dangos sprendimas leidžia išvengti drėgmės poveikio kroviniams, o tai yra itin svarbu mūsų veiklos specifikai. 

Toks pasirinkimas atspindi mūsų nuoseklų siekį investuoti į patikimą ir klientų poreikiams pritaikytą infrastruktūrą“, - pabrėžia V. Šileika.

Šiuo metu iš viso KKT eksploatuoja 37 sandėlius iš kurių 24 - Ro-Ro ir generalinių krovinių terminale, o bendras jų plotas siekia 34 tūkst. kv. m. Uždaruose terminalo sandėliuose kraunami ir sandėliuojami birūs kroviniai, tokie kaip trąšos ar žemės ūkio produkcija (kviečiai, miežiai, kukurūzai ir kt.).

Sandėlių modernizacijos projektą įgyvendino statybos rangovas „Aldasta“.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Sidebar placeholder