Numerių išpardavimas sulaukė itin didelio susidomėjimo, kokius numerius rinkosi lietuviai

Vakar internetu prasidėjęs pirmą kartą organizuojamas kalėdinis numerio ženklų išpardavimas sulaukė itin didelio vairuotojų susidomėjimo. Per dieną įsigyta daugiau nei 500 numerio ženklų, o bendras elektroninėje sistemoje apsilankiusiųjų srautas viršijo beveik 600 proc. esamą vidutinį. Dėl didelio vienu metu prie sistemos prisijungusiųjų skaičiaus neišvengta tam tikrų trikdžių, todėl „Regitra“ atsiprašo klientų dėl kilusių nepatogumų.

Tokio susidomėjimo dar nėra buvę

Vidutiniškai per dieną nuperkama apie 40 išskirtinių numerio ženklų. Na, o surengta akcija šį skaičių padidino daugiau nei 12 kartų. Iš išpardavimo sąrašo įsigyta apie 400 vienetų numerių už 39,99 Eur ir dar papildomai virš 100 nupirkta už įprastą kainą.

Stebėtas ir stipriai išaugęs lankytojų srautas elektroninėje transporto priemonių registracijos sistemoje eKETRIS. Per dieną įprastai sulaukiamas apie 4,4 tūkst. lankytojų skaičius vakar siekė net apie 25 tūkst., o vienu metu daugiausiai prie sistemos prisijungusių vartotojų buvo apie 3 tūkst.

„Nuolatos tobuliname eKETRIS sistemą, kas lėmė dviejų paskutinių numerių serijų sėkmingą paskelbimą. Iki šios dienos pralaidumas buvo padidintas beveik 1,5 karto. Tačiau šios akcijos metu buvo sulaukta daugiau nei 11 tūkst. (nuo 17 val. iki 24 val.) unikalių naudotojų, o tai yra beveik tris kartus viršijanti vidutinė visos paros norma.

Taigi, vakar buvo ta diena, kai mes 2 kartais sumušėme jau turėtą maksimalų unikalių naudotojų skaičių per dieną. Susirinkę visus reikalingus techninius duomenis, analizuojame ir projektuojame galimus sprendimus, kurie padės ateityje išvengti panašių sutrikimų“, – teigia „Regitros“ Informacinių technologijų departamento vadovas Vitalis Survila.

Primename, kad akcija pritaikyta daliai numerio ženklų – atrinktas specialus jų išpardavimo sąrašas, iš kurio ir buvo galima išsirinkti patikusį derinį. Tam, kad visi turėtų vienodas sąlygas ir galimybes įsigyti patikusį derinį, akcija organizuota internetu jau po padalinių darbo laiko, t. y. nuo 17 val.

O tikslus derinių sąrašas buvo neatskleistas iki paskutinio momento, tad su juo visi susipažinti galėjo tik nuo minėtos valandos. Kadangi kiekviena naujovė gali turėti įtakos sistemų veikimui, įmonė iš anksto informavo ir apie galimus sutrikimus.

„Šiais metais aktyviai kvietėme Kalėdoms pasirinkti numerio ženklus, kadangi tikime, kad tai tikrai netikėta ir ilgaamžė dovana. Tuo pačiu norėjome padėkoti savo klientams suorganizuojant specialų išpardavimą, kurio metu buvo galima išsirinkti numerius už ypač patrauklią kainą.

Džiaugiamės, kad numerio ženklai visuomet sulaukia didelio dėmesio ir pastaruosius kartus naujų serijų paskelbimai vyko be esminių sutrikimų. Tad šios akcijos metu sulauktas lankytojų srautas viršijo mūsų prognozes.

Nuoširdžiai apgailestauju, kad nepateisinome tiek smalsuolių, kurie tik norėjo pasidairyti po siūlomas kombinacijas, tiek klientų, kurie jau tikrai buvo nusiteikę įsigyti patikusį numerį lūkesčių ir mūsų sistema neatlaikė Jūsų susidomėjimo“, – sako įmonės rinkodaros projektų vadovė Rūta Gudašiūtė.

Ši akcija labiausiai sudomino automobilių vairuotojus, todėl tokio tipo numerio ženklai buvo išpirkti pirmiausiai. Tačiau išpardavimo sąraše dar yra daug numerių, skirtų motociklams ir priekaboms, todėl jų savininkai kviečiami pasidairyti po laisvus derinius. Akcija vyks iki sausio 31 d. arba iki tol, kol bus nupirktos visos išpardavimo sąraše esančios kombinacijos.

Siekiama, kad klientai paslaugas gautų greičiau ir patogiau naujame savitarnos portale

Primename, kad šiuo metu yra vystomas didelis projektas, siekiant sukurti vieningą „Regitros“ elektroninių paslaugų valdymo sistemą. Kitaip tariant, kuriamas savitarnos portalas, kuris optimizuos atliekamų funkcijų efektyvumą ir leis klientams visas įmonės paslaugas gauti vienoje vietoje greičiau bei patogiau.

„Siekiame, kad naujame portale būtų naudojama vieninga gyventojų autentifikacija. Tokiu būdu prisijungęs prie sistemos klientas galės gauti bet kurią pasirinktą paslaugą ir nereikės skirtingoms paslaugoms identifikuotis papildomai. Sistemą bus gerokai paprasčiau ir administruoti, taip pat ji leis žymiai greičiau kurti, pridėti naujus funkcionalumus bei paslaugas ar atnaujinti esamas“, – teigia Saulius Šuminas, „Regitros“ generalinio direktoriaus pavaduotojas, laikinai einantis ir generalinio direktoriaus pareigas.

Kadangi projektas yra didelės apimties, jis bus įgyvendinamas etapais. Pirmajame etape jau startavo viešosios paslaugos, kurioms nereikalinga kliento autentifikacija, pavyzdžiui, išankstinė registracija, viešoji registro duomenų paieška ir pan. Tad klientai šiuo metu jau sėkmingai naudojasi atnaujinta eRegitra.lt. Antro etapo metu į naują portalą bus perkelta ir Transporto priemonių savininkų apskaitos informacinė sistema.

Ypatinga reikšmė skaičiams

Skaičiai mus lydi kiekviename žingsnyje, ne išimtis ir numerio ženklai. Kaip teigia „Regitros“ atstovas, kuris jau daugelį metų specializuojasi numerio ženklų išdavimo srityje, ypač didelį dėmesį įvairioms skaičių kombinacijoms skiria nemaža dalis žmonių.

„Greičiausiai tai susiję ne tik su gražesne vizualika, bet ir tuo, jog tikima laimingais skaičiais. Pavyzdžiui, itin populiarus trijų septynetų derinys – kombinacijos su jais yra išperkamos greičiausiai. Taip pat jau ilgą laiką pastebime, kad legendinio britų slaptojo agento Džeimso Bondo 007 numeris yra vienas geidžiamiausių“, – pasakoja Antanas Raudonis.

Anot jo, pasitaiko ir tokių atvejų, kai vienos šeimos nariai nori, jog sutaptų jų vairuojamų automobilių ženklinimas. Pavyzdžiui, kad visų šeimos automobilių numeriuose būtų skaitmenys 001. Mėgstama rinktis ir kitus lengvai įsimenamus derinius, kaip 100, 111, 555, 999. Ir populiarūs ne tik skaičiai, bet ir raidės, kurios turi vieną ar kitą reikšmę.

„Pastebime, kad lietuviai yra patriotiški ir mėgsta užrašus, kurie siejasi su lietuviška simbolika,  pavyzdžiui, LTU, LTT, LIT. Taip pat populiaru rinktis kombinacijas, sutampančias su vardo ar pavardės trumpiniais. Turėjome ypač paklausias LIN, LUK, MAT, MAR serijas. Itin mėgstamos ir trys vienodos raidės. Dar viena tendencija – rinktis iš abiejų pusių vienodas raides, pavyzdžiui, LIL. Iš esmės, asmens pasirinkti numeriai tuo ir išskirtiniai – juose asmuo randa kažkokią sau asmeniškai patinkančią reikšmę“, – teigia „Regitros“ specialistas.

Kartais klientai į numerio ženklų kombinacijas pasižiūri kūrybiškai ir net iš įprastų trijų raidžių bei trijų skaičių derinio sukuria žodį. Kitaip tariant, skaičius panaudoja kaip raides ir užbaigia žodį. Pavyzdžiui, 715 gali būti perskaitoma kaip TIS, 745 – kaip TAS ir panašiai.

Numeriai atskleidžia vardą, pomėgius ar net profesiją

Be abejonės, dalis vairuotojų nori dar labiau išsiskirti ir renkasi vardinius numerius. Jų užrašą susikuria pats vairuotojas. Esminė tokių numerių taisyklė – galimas maksimalus simbolių skaičius 6 ir vienas iš jų privalo būti skaičius.  

„Tendencijos keičiasi ir vardiniuose numeriuose. Nebenorima matyti vien tik vardus ir pavardes. Žmones tampa vis išradingesni. Pavyzdžiui, atsirado tendencija juose užkoduoti savo pomėgius, profesiją, tam tikrą žinutę. Dažnai naudojami angliški žodžiai, kadangi jie yra trumpesni nei lietuviški.

Matome net ir prašymų, kai klientai savo numerio ženklais kreipiasi į kitus eismo dalyvius, pavyzdžiui, SMIL3 (angl. nusišypsok) ar L4BAS. Neseniai turėjome ir itin kalėdišką prašymą išduoti HOH0HO, gal Kalėdų senelis prašė“, – juokauja A. Raudonis.

Vardiniai numeriai naudojami ir kaip reklamos priemonė. Tokiais atvejais prašoma užrašų su įmonės, paslaugų ar prekių pavadinimais. Beje, pirmasis vardinis numeris Lietuvoje prieš du dešimtmečius buvo išduotas būtent su užrašu ERGO01.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder