Prekybos tinklai sprendžia dėl GP tikrintojų darbo vietų ir nuogąstauja: bet kokie reguliavimai verslui nėra į naudą
„Iki“ komunikacijos vadovė Vaida Budrienė tikino, kad prekybos tinklas galimybių aso tikrintojų pats nesamdė. Tiesa, galimybių paso tikrinimui jau išleido virš 300 tūkst. eurų.
„Samdėme apsaugos įmones, kurios samdė darbuotojus. Galimybių paso patikrai nuo rugsėjo mėnesio jau esame išleidę daugiau nei 300 tūkst. eurų. Galimybių pasą tikriname 25 parduotuvėse, kitose pagal reikalavimą reguliuojame srautus.
Taigi galimas kvadratinių metrų reikalavimas nėra mums naujiena, mat ir dabar daugelyje parduotuvių reguliuojame srautus prekybinių krepšelių ar vežimėlių pagalba“, – Alfa.lt sakė V. Budrienė.
Kita vertus, bet kokie reguliavimai verslui nėra į naudą.
Prekybos tinklo atstovė pabrėžė, kad net atsisakius galimybių paso jiems ir toliau teks skirti daug finansų valdžios reikalavimų vykdymui.
„Kita vertus, bet kokie reguliavimai verslui nėra į naudą. Nepaisant to, kad bus atsisakyta galimybių paso, vis tiek reikės skirti tam tikrų resursų ir srautų reguliavimui.
Pandemiją turime senai. Išmokome gyventi su ja.
Mūsų pirkėjai yra atsakingi – praktiškai visi jų dėvi kaukes teisingai, laikosi atstumų, nemaža dalis apsiperka savitarnos kasose, taigi galbūt po truputį reikėtų jau pradėti galvoti kaip gyventi, atsisakant reguliavimų ir neapsunkinant pačio verslo“, – nuogąstavo pašnekovė.
„Rimi“ atstovė Gabrielė Šerėnienė teigė, kad naujasis reguliavimas didelės įtakos jų parduotuvių darbui neturės.
„Mūsų prekybos tinkle galimybių paso funkcijas atlieka mūsų partnerių – saugos paslaugas teikiančių bendrovių darbuotojai.
Tad naujasis sprendimas galimai paveiks tik mūsų tarpusavio susitarimus, patikslinant apsaugos darbuotojų pareigas tam atvejui, jeigu vietoje galimybių pasų tikrinimo reikės padėti pirkėjų srautus reguliuoti krepšeliais“, – Alfa.lt sakė G. Šerėnienė.
Papildomų veiksmų nenumato
„Maximos“ komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė Ernesta Dapkienė tikino, kad jų parduotuvėse galimybių paso patikrą vykdė saugos įmonės darbuotojai bei parduotuvių darbuotojai, kurie pasiskirstė darbus viduje.
„Įsigaliojus galimybių pasui, tose parduotuvėse sumažėjo pirkėjų srautai, tad ir darbo prekybos salėje bei kasoje sumažėjo. Taigi, pokyčiai nuo vasario 5 dienos neturės įtakos bendram mūsų darbuotojų skaičiui.
Jeigu bus didesnis darbuotojų poreikis srautams valdyti, vėl samdysime daugiau saugos darbuotojų arba pasiskirstysime darbus parduotuvių viduje tarp esamų kolegų. Kol kas papildomų veiksmų nenumatome“, – teigė E. Dapkienė.
Reikšmingų pasikeitimų dėl šių darbuotojų samdymo neturėtų būti.
Pasak „Lidl Lietuva“ atstovės ryšiams su visuomene Linos Skersytės, tiek galimybių paso patikrą, tiek pirkėjų srautų reguliavimą „Lidl“ parduotuvėse vykdo apsaugos darbuotojai, kuriuos samdo iš išorinių kompanijų.
„Pasikeitus reguliavimui, parduotuvėse ir toliau turėsime užtikrinti srautų reguliavimą, todėl reikšmingų pasikeitimų dėl šių darbuotojų samdymo neturėtų būti.
Visose „Lidl“ parduotuvėse ir toliau galios dar karantino metu įvesti griežti koronaviruso prevencijos reikalavimai – dezinfekuojami įvairūs parduotuvės paviršiai, išliks saugaus atstumo žymėjimas prie kasų“, – Alfa.lt sakė L. Skersytė.
Vyriausybė trečiadienį nutarė stabdyti galimybių paso naudojimą. Šis sprendimas įsigalios vasario 5 dieną, šeštadienį.
Rašyti komentarą