Air Baltic

Darbo kelionė vos nevirto pragaru: lietuviui „Air Baltic“ atšaukė bilietą valandą prieš skrydį

(1)

Noras sugrįžti į Lietuvą vyrui atsiėjo nemažai nervų – tuo įsitikino Dubajuje viešėjęs lietuvis Dainius (vardas pakeistas – Alfa.lt). Šių metų sausio 28 d. iš Vilniaus oro uosto nuskridęs į Rygą, o iš jos į Dubajų, vyras nesitikėjo, kad kelionė atgal taps tikru košmaru.

Beveik po savaitės, vasario 3 d., turėjo bilietus iš Dubajaus į Rygą, o iš jos į Lietuvos sostinę. Registruojant bagažą Dubajaus oro uoste dirbęs personalas netikėtai jam vieną valandą prieš skrydį pranešė, kad skrydžių bendrovė tiesioginį skrydį iš Dubajaus į Rygą atšaukė.

Atšaukė bilietus į neperpildytą lėktuvą

Bilietus skrydžiui į Dubajų su „Air Baltic“ per kelionių agentūrą „West Express“ įsigijęs Dainius nesitikėjo, kad skrydžių bendrovė net nemėgins suteikti jokio paaiškinimo, kodėl netikėtai, valandą iki skrydžio, jam buvo atšauktas bilietas. 

Jis pridūrė, kad iš oro uosto darbuotojų sužinojo, kad ne tik jo, bet ir dar keturių keleivių bilietai buvo atšaukti.

Darbo reikalais į Dubajų išvykęs lietuvis, turėdamas atgalinį skrydį atgal į Rygą, atvyko į Dubajaus oro uostą ir bandė prisiregistruoti bagažą. Ilgoje eilėje išlaukęs vyras nustebo, kai netikėtai sužinojo, kad jo atgalinis skrydžio bilietas į Rygą yra atšauktas.

„Registracijoje manęs paklausė: „Gal jūs pats atšaukėte bilietą?“ Pradėjome aiškintis, skambinau į kelionių agentūrą, per kurią pirkau bilietus, deja, jie nieko nežinojo“, – sakė Dainius.

Kai lietuvis pradėjo aiškintis situaciją ir paskambino į kelionių agentūrą, per kurią pirko bilietus, jie taip pat jį informavo, kad apie bilieto atšaukimą nieko nežino, tačiau per pusvalandį išsiaiškino, kad vyras visgi turi skrydžio bilietą į Stambulą per kitą skrydžių kompaniją „Turkish Airlines“, o skrydis vyko tuo pačiu metu kaip ir skrydis į Rygą – 09:30 val. ryte.

„Kai išsiaiškinome, panašiu metu gavau elektroninį laišką, kad gavau bilietą per „Air Baltic“ skristi su „Turkish Airlines“, tačiau bilietą gavau 07:49 val. ryte, o skrydis buvo 09:30 val.“, – atskleidė jis.

Tačiau vyrui neramumas taip lengvai nesibaigė. Atvykus registruotis į skrydį su „Turkish Airlines“ ir parodžius bilietą, informaciją teikiantys darbuotojai jam pasakė, kad bilietas yra nepatvirtintas.

„Aš turėjau dar laukti, aiškintis. Vėl skambinau į agentūrą ir jie man pasakė, kad „Air Baltic“ nepatvirtina bilieto, todėl aš negaliu skristi“, – patirtu stresu dalijosi vyras.

Skrydžių bendrovė nieko nepaaiškino

Streso kupina situacija lietuviui pradėjo tvarkytis tuomet, kai po pusvalandžio, nuo tada, kai gavo pirmą bilietą, 08:14 val. iš „Air Baltic“ gavo laišką, kad bilietas iš tikrųjų nebuvo patvirtintas. 

„Bendrovė pamatė, kad jie nebuvo man patvirtinę bilieto. Kai atsiuntė patvirtintą bilietą, aš išskridau“, – situaciją pasakojo vyras.

Pagrindinis dalykas, kuris pykdo lietuvį, yra tas, kad skrydžių bendrovė „Air Baltic“ atšaukė bilietą be jokio paaiškinimo ir jam to niekas nepranešė.

„Kodėl jie man gali atšaukinėti bilietus, kai skrydis vyksta ir nėra perpildytas?“ – klausimus kėlė Dainius.

Dar vienas vyro nepasitenkinimas – skrydyje nusipirko papildomą vietą kojoms, bet jos negavo, nes jį perkėlė į kitą skrydį. 

„Aš vos spėjau į skrydį. Tai nėra Vilniaus oro uostas, Dubajaus oro uostas yra gerokai didesnis. Ten reikia traukiniu važiuoti, pereiti patikrą. 

Iš kitos pusės, jeigu jie būtų pakeitę skrydį į idealesnį, viskas būtų buvę gerai, bet jie pakeitė skrydį tuo pačiu laiku ir neinformavo.

Aš negavau nei žinutės, nei skambučio, o tik elektroninį laišką, kai aš tuo metu turėjau būti perėjęs patikrą“, – teigė Dainius.

Oro skrydžių bendrovė ginasi

Alfa.lt susisiekė su oro skrydžių bendrove „Air Baltic“ ir pabandė išsiaiškinti susiklosčiusią situaciją.

„Air Baltic“ atstovė teigė, kad negali atskleisti informacijos, kodėl skrydžiai ar bilietai yra atšaukinėjami, tačiau dėl atšauktų bilietų keleivis gali rašyti pretenziją. 

Anot atstovės, skrydžiai dažnai yra atšaukiami dėl visokių situacijų: oro ir streikų, o kas būtent įvyko tą dieną, ji atsakyti negali.

„Dažniausiai kompanija pati perrašo bilietą arba dažniausiai tai padaryti turi tas, kas išdavė bilietą, kad keleivis nuskristų į ten, kur skrido“, – teigė atstovė.

Pasak jos, „Air Baltic“ bendrovė niekada keleivio nepalieka, o padeda, pakeičia bilietą su kitomis kompanijomis, kad tik keleivis išskristų.

Ji taip pat teigė, kad, patikrinus informaciją, keleivis apie skrydžius buvo informuotas laiku ir buvo perspėtas, bilietai jam buvo išduoti laiku.

„Kompanija jam skambino informuoti apie bilietų atšaukimą. Keleivis visur suspėjo ir bilietus panaudojo į priekį ir atgal“, – pridūrė atstovė.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder