Lietuvos jūrų krovos kompanijų asociacija (LJKKA) keičia vizualinį identitetą

Lietuvos jūrų krovos kompanijų asociacija (LJKKA) atnaujino logotipą ir vizualinį identitetą. Pokytis ir pasirinkta pagrindinė spalva – mėlyna – simbolizuoja tvarumu paremtą naująjį Klaipėdos uosto etapą, o raudona spalva primena daugiau nei du dešimtmečius veikiančios asociacijos istoriją.

LJKKA prezidentas Vaidotas Šileika teigia, kad logotipo atnaujinimui jau buvo laikas – senasis nesikeitė daugiau nei 20 metų. Per tą laiką pasikeitė asociacijos vertybės, pagrindiniai tikslai, atsivėrė tarptautinės veiklos, asociacija tapo šiuolaikiškesnė.

„Įžengę į brandos etapą ir supratę, kad ankstesnis asociacijos logotipas šiandien jau neatitinka šiuolaikinių vizualinio identiteto standartų, priėmėme sprendimą keistis.  Pokyčių poreikį diktavo ir aktyvus asociacijos narių bendradarbiavimas su užsienio partneriais – tarptautinėje arenoje privalome atrodyti moderniau“, - apie pokytį pasakoja V. Šileika.

LJKKA savo buvusią vizualinę kalbą siekė transformuoti į labiau šiuolaikišką, tačiau išlaikyti solidumą, patikimumą.

Nekeičiant asociacijos pavadinimo atnaujintas logotipas simbolizuoja didesnį susitelkimą į tvarumo ir darnumo kryptį, įsipareigojimus miestui ir klaipėdiečiams.

„Uoste vis daugiau dėmesio skiriame projektams, kurie padeda plėtoti išmanų ir aplinkai draugišką uostą, mažinti energetinių resursų sunaudojimą. Taip pat skatiname išmaniųjų technologijų plėtrą ir siekiame sudaryti sąlygas aukštos pridėtinės vertės darbo vietų kūrimui. Atnaujintas asociacijos logotipas atliepia šiuos tikslus bei pagrindžia pasirinkimą dirbti tvariau ir su mažesniu poveikiu aplinkai“, – dėsto LJKKA prezidentas.

Naujasis logotipas pasižymi stilizuotais elementais. Kvadratas simbolizuoja uosto veiklos visumą – valstybę, verslą, visuomenę, gamtinę aplinką. Tai tvirtumo, pastovumo ženklas. Naujajame logotipe jis asocijuojasi su uosto krantinėmis, konteinerių blokais, sandėliais, jūros plotu. Apibrėžta, „griežta“ figūros forma pabrėžia vienintelio šalies uosto svarbą, profesionalumą, veiklos ilgaamžiškumą.

Rodyklė – dinamiškumą, kaitą, progresą vaizduojantis elementas, kuris simbolizuoja augimą ir proveržį pirmyn.

Raudonas apskritimas, kuris buvo naudojamas senajame logotipe kaip krovinio ženklas, naujajame yra stilizuotas ir taip pat atvaizduoja krovinius. Tai padeda atspindėti nenutrūkstamą uosto darbą, nuosekliai, vienas paskui kitą vykstančius vystymosi etapus, nuolatinę kaitą ir nesustojantį tobulėjimo procesą.

LJKKA logotipą bei vizualinį identitetą sukūrė reklamos agentūra „StandUp“.

Raktažodžiai
Sidebar placeholder