Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Vaclovui
Vaclovui,

Tikriausiai visada svarbiausia, kad zmogus butu sveikas ir saugus. Tai ir yra 44 punktas persidraudimui, jei suveikia zmogiskas faktorius ties punktais 30 ar 31..ir geriausiai visa sia situacija apibudina uzrasas ant kapo: jis buvo teisus - ejo per pesciuju pereja. Tad nereikia visko krauti ant vairuotoju, tereikia irgi zengiant i pereja isitikinti, ar yra saugu, ar vairuotojas tave mato, ar suspes sustoti, ir kaip parasyta, ar saugu.

Jau
Jau,

Pats laikas būtų elektrinių paspirtukų turėtojus nebevadinti pėsčiaisiais, nes per perėjas lekia ne tik nenulipę nuo paspirtuko, bet net ne įspėję, kad ruošiasi link jos pasisukti, lėkdami kone vienodu su mašinomis greičiu :)

Vaclovas
Vaclovas,

Matyt, kelių "gaideliai" ar "vištgaidžiai" žino KET 44 punktą, bet nežino 30 ir 31 punktų.
30.<Artėdamas prie nereguliuojamos pėsčiųjų perėjos,
vairuotojas privalo sulėtinti greitį arba sustoti prieš kelio
ženklą „Pėsčiųjų perėja“, kad praleistų į bet kurią jo
važiavimo krypties eismo juostą, o keliuose su viena eismo
juosta kiekviena kryptimi – į bet kurią eismo juostą
perėjoje įėjusį pėsčiąjį>.
31.<Jeigu prieš pėsčiųjų perėją sustojo transporto
priemonė, ta pačia kryptimi važiuojantis vairuotojas privalo
sustoti ir vėl pradėti važiuoti tik įsitikinęs, kad perėjoje
nėra pėsčiojo, kuriam jis galėtų sutrukdyti arba sukelti
pavojų. Jeigu prieš pėsčiųjų perėją transporto priemonė
sulėtino greitį, ta pačia kryptimi važiuojantis vairuotojas
privalo sulėtinti greitį arba sustoti ir vėl pradėti važiuoti tik
įsitikinęs, kad perėjoje nėra pėsčiojo, kuriam jis galėtų
sutrukdyti arba sukelti pavojų>.

ne bet vis tiek
ne bet vis tiek,

taisykles parasyta:
44. Įžengti į važiuojamąją dalį pėstiesiems leidžiama tik po to, kai jie įvertina atstumą iki artėjančių transporto priemonių ir jų greitį ir įsitikina, kad tai saugu. Pėstieji, prieš įžengdami į važiuojamąją dalį ir eidami ja, turi vengti bet kokių veiksmų (naudotis mobiliojo ryšio priemonėmis ir panašiai), kurie atitrauktų jų dėmesį nuo aplinkos ir eismo situacijos kelyje stebėjimo ir trukdytų įsitikinti, kad eiti saugu.

Dėmesio! Jūs skaitote komentarų skiltį. Komentarus rašo naujienų portalo VE.lt skaitytojai. Nuomonės nėra redaguojamos ar patikrinamos. Skaitytojų diskusijos turinys neatspindi redakcijos nuomonės.