Tiesa, tai tik vienas iš galimų sprendimo būdų, kaip padengti Klaipėdos keleivinio transporto sąnaudas. Yra ir kita galimybė - ieškoti lėšų miesto biudžete. Jei politikai nuspręstų pasukti pastaruoju keliu, dar šiemet biudžete reikėtų surasti 1,6 mln. litų, o kitąmet - 3,74 mln. litų.
Tokius skaičiavimus miesto politikams ketvirtadienį vykusiame miesto tarybos kolegijos posėdyje pateikė Klaipėdos keleivinio transporto vadovas Gintaras Neniškis.
Klaipėdos administracijos direktorė Judita Simonavičiūtė priminė, kad šie paskaičiavimai atsirado, kai miesto taryba liepos 28 d. sprendimu patvirtino Keleivių vežimo reguliariais reisais vietinio susisiekimo autobusų maršrutais tarifų dydžių įvertinimo metodiką.
Vadovaujantis Metodikos nuostatomis bei šių metų 7 mėnesių faktiniais duomenimis, skaičiuojama, kad keleivių vežimo sąnaudos 2011 m. viršys pajamas 5 proc. arba 1,6 mln. Lt, o 2012 m. - 11,4 proc. arba 3,74 mln. Lt.
"Nepakeitus šiuo metu esamų bilietų kainų, prognozuojamas nuostolis 2011 - 2012 m. būtų 5,3 mln. Lt", - sakė G. Neniškis.
J. Simonavičiūtė pastebėjo, kad galimas dar ir trečias problemos sprendimo būdas - koreguoti maršrutų laiką, tokiu atveju kai kurie autobusai važinėtų rečiau nei dabar.
Vienkartinis bilietas kioske 2 litus kainuoja tik sostinėje, Kaune jo kaina kaip ir Klaipėdoje - 1,80 Lt, Šiauliuose - 1,70 Lt. Be to, Vilniuje ir Kaune 10-20 proc. bilieto kainos subsidijuoja savivaldybės.
"Kiek girdėjau, visi miestai diskutuoja, ką reikės daryti toliau", - sakė G. Neniškis.
Politikai nusprendė pavesti Savivaldybės administracijai iki kito posėdžio išanalizuoti visus tris pasiūlymus ir paskaičiavimus pateikti politikams, kad jau spalio mėnesį būtų galima teikti projektą svarstyti miesto Tarybai.
Rašyti komentarą