Pasak VšĮ "Klaipėdos keleivinis transportas" (KKT) direktoriaus Gintaro Neniškio, vežti dviračių didžiųjų autobusų salonuose neleidžia taisyklės. Toks draudimas numatytas, nes tuo atveju jei dviratininkas su savo transporto priemone apgadintų kitų keleivių turtą, dalinė atsakomybė tektų ir vežėjui.
"Idėją, jog reikia sudaryti sąlygas vežti dviračius, iškėlė Karklės seniūnaitė Rasa Bučienė. Manoma, kad ja gali pasinaudoti tie, kurie galbūt pavargo važiuodami dviračiais arba jiems kelionės metu jis sugedo", - sakė G. Neniškis.
Visgi, pasak R. Bučienės, pagrindinė tokios iniciatyvos priežastis buvo dviratininkų saugumas.
"Nors ir yra parengtas palei pajūrį einančio kelio rekonstrukcijos projektas, niekaip nepradedama tiesti kelių kilometrų ilgio dviračio tako atkarpa nuo Olando Kepurės iki Karklės. Todėl ši kelio vieta dabar yra labai pavojinga dviratininkams, ypač važiuojantiems su vaikais. Dėl to ir kilo idėja, kad 24 maršruto autobusiukai galėtų šią atkarpą pavežti dviračius", - sakė seniūnaitė.
Ji pasidžiaugė, kad KKT geranoriškai sureagavo į pernai pristatytą pasiūlymą, užtruko tik techninis jo įgyvendinimas.
DĖL SAUGUMO. Dviračio takas nuo Olando Kepurės iki Karklės niekaip nepradedamas tiesti, todėl ši kelio vieta dabar yra labai pavojinga dviratininkams. Tokia situacija ir subrandino idėją, kad 24 maršruto autobusiukai galėtų šią atkarpą pavežti dviračius. Eimanto CHACHLOVO nuotr.
KKT direktoriaus teigimu, ant kiekvieno autobusiuko galo yra įrenti stovai, kuriuose galima pritvirtinti tris dviračius. Tai padaryti padėti turės vairuotojas. Dviračiai bus vežami nemokamai.
"Žiūrėsime, koks bus tokios paslaugos populiarumas. Mūsų žiniomis, Kaune yra vienas maršrutas, kurio penki autobusai turi tokius stovus, tačiau jais naudojasi tik viena šeima. Jei Klaipėdoje bus kitaip, tokie įrengimai gali atsirasti ir ant kitų mažųjų raudonųjų autobusiukų", - sakė G. Neniškis.
Rašyti komentarą