"Ford" pardavimas Jungtinėse Valstijose pernai išaugo šeštadaliu

"Ford" pardavimas Jungtinėse Valstijose pernai išaugo šeštadaliu

Jungtinių Valstijų automobilių koncerno "Ford Motor" pardavimai JAV 2010 metais išaugo 15 procentų. Kaip pranešė kompanijos atstovai, didžiausią paklausą turėjo pikapai ir sedanai.

Jų duomenimis, praėjusiais metais kompanija pardavė 1,9 mln. lengvųjų ir krovininių automobilių. Toks aukštas rodiklis užfiksuotas pirmąkart nuo 1993 metų, praneša "Associated Press".

Populiariausiu kompanijos modeliu Jungtinėse Valstijose laikomas pikapas "Ford F-150". Į koncerno pardavimų lyderių trijulę taip pat pateko sedanai "Fusion" ir "Edge".

Kompanija "Ford Motor" įsikūrė 1903 metais, ir nuo tada išlieka viena stambiausių pasaulinių automobilių gamintojų. Koncernui priklauso apie 90 įmonių įvairiose šalyse, iš viso bendrovėje dirba 213 tūkst. žmonių.

Pirmauja koncernas "General Motors"

Praėjusiais metais Jungtinėse Valstijose parduotų automobilių skaičius išaugo 11 proc. - iki 11 mln. 590 tūkst. 274 automobilių. Apie tai praneša "Automotive News" remdamasis agentūros "Autodata" duomenimis.

Pirmąją vietą pagal parduotų automobilių skaičių užėmė koncernas "General Motors" (GM) - jis per praėjusius metus pardavė 2 mln. 202 tūkst. 927 automobilius.

Antrąją vietą užėmė koncernas "Ford", pardavęs JAV 1,9 mln. automobilių - 17 proc. daugiau nei prieš metus. Beje, "Ford" automobiliai 2010 metais sudarė 16,4 proc. JAV rinkos, tuo tarpu 2009 metais jų užimama dalis neviršijo 15 proc., o 2008 metais - 14 procentų.

Trečia pagal pardavimų apimtis atsidūrė kompanija "Toyota" - 1,76 mln. parduotų automobilių.

Beveik visi JAV rinkoje pristatyti gamintojai pademonstravo teigiamą pardavimų dinamiką, išskyrus tik bendroves "Toyota", "Suzuki", "Volvo", "Saab" ir "Smart" - jų produkcijos paklausa sumažėjo atitinkamai 1,2, 37,9, 12,1, 37,2 ir 59,3 procento.

Geriausią pardavimų dinamiką pademonstravo koncerno GM prekių ženklai "Buick", "Cadillac" ir GMC - jų 2010 metais, palyginti su 2009 m., parduota atitinkamai 51,8, 34,6 ir 28,9 proc. daugiau. Mažiausiai išaugo markių MINI (0,93 proc.), "Mercury" (0,97 proc.) ir "Lincoln" (3,6 proc.) paklausa.

Pažymėtina, kad kompanija "Audi" pirmą kartą per savo buvimo JAV rinkoje laiką pardavė daugiau nei šimtą tūkstančių automobilių, o koncernas "Chrysler" padidino savo pardavimus 17 proc. - iki 1,1 mln. automobilių.

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder