Strateginis programos tikslas – siekti, kad nedidėtų sužeistųjų ir žuvusiųjų eismo įvykiuose skaičius. Šio tikslo bus siekiama tobulinant susisiekimo infrastruktūrą, diegiant naujas saugumo priemones, užtikrinant eismo dalyvių kontrolę, ugdant eismo dalyvių saugaus eismo kultūros įgūdžius.
Rengiant programą siūlymus buvo kviečiami teikti ir miestiečiai. „Tai, kad terminas pasibaigė, nereiškia, jog mes nebenorime girdėti klaipėdiečių nuomonės. Jei sulauksime racionalių pasiūlymų, kuriuos galime įgyvendinti turimais resursais, tai bus galima padaryti ir neįtraukus šių darbų į programą“, - sako Miesto ūkio departamento direktorius Liudvikas Dūda.
Siekiant užtikrinti pėsčiųjų saugumą per 2017 metus 21 pėsčiųjų perėjoje numatyta įrengti kryptinį apšvietimą, 7 vietose bus įrengtos saugumo salelės. Pastaroji priemonė numatyta keturių eismo juostų gatvėse. Mieste taip pat atsiras 3 naujos šviesoforais reguliuojamos perėjos, per 2017 metus Šilutės plente, techninio tunelio vietoje, bus įrengta nauja požeminė perėja, dar vieną numatyta įrengti 2018 metais. Šiemet taip pat bus remontuojamos dvi esamos požeminės perėjos.
„Saugumo priemones pėsčiųjų perėjose diegiame nuolat. Akivaizdu, kad perėjų apšvietimas, saugumo salelių įrengimas ir perteklinių perėjų naikinimas davė naudos. 2016 metais Klaipėdos gatvėse nežuvo nė vienas pėsčiasis. Magistralinėse gatvėse perėjos kas 50 metrų nepasiteisina, tai sukelia pavojų ir pėstiesiems, ir vairuotojams, tad šiemet taip pat teks panaikinti kelias perėjas“, - sako L. Dūda.
Šiemet mieste toliau bus tęsiami gatvių ženklinimo, dviračių takų tiesimo, susisiekimo sistemos pritaikymo neįgaliesiems darbai, numatoma diegti koordinuotą šviesoforų valdymo sistemą, mieste atsiras ir daugiau greičio matuoklių – papildomai bus įrengti du prietaisai, tad iš viso jų bus penki.
Šiemet Klaipėdoje, Pamario ir Prano Lideikio gatvių sankryžoje, bus pradėti žiedinės sankryžos įrengimo darbai, taip pat bus rekonstruojama Tilžės gatvė – dalį darbų įgyvendins Klaipėdos miesto savivaldybė, dalį VĮ „Klaipėdos regiono keliai“.
Įgyvendinant saugaus eismo programą bus glaudžiai bendradarbiaujama su policija.
2016 metais Klaipėdoje užfiksuotas 231 eismo įvykis, juose žuvo 2 žmonės, 261 sužeistas. 2015 metais užfiksuota 200 eismo įvykių, 2 žmonės žuvo, 227 sužeisti.
Didžiąją visų eismo įvykių dalį sudaro susidūrimai ir pėsčiųjų partrenkimai. Daugelio avarijų kaltininkai – neblaivūs pėstieji ar dviratininkai, bet didžiausią žalą padaro prie vairo sėdintis neblaivus žmo¬gus. Daugiausia pėsčiųjų žūsta tamsiu paros metu. Viena iš priežasčių, kodėl įvyksta daugiausiai eismo nelaimių, yra leisti¬no greičio viršijimas.
Rašyti komentarą