Pasak frakcijos seniūno Valentino Mazuronio, Seimo nariai nori asmeniškai iš ministro išgirsti, kas yra atsakingas už šiai kompanijai išduotą leidimą vykdyti skrydžius, nors ji turi tik vieną lėktuvą, kas turėjo, tačiau nekontroliavo ekonominės šios įmonės situacijos, dėl kokių priežasčių buvo areštuotas vienintelis šios aviakompanijos lėktuvas, o šimtai Lietuvos piliečių buvo palikti likimo valiai ir prarado savo pinigus.
Ministras Seimo nariams turėtų paaiškinti ir tai, kas buvo padaryta ar yra daroma, kad tokios istorijos kaip "flyLAL" bankrotas ar "Star1" lėktuvo sulaikymas nepasikartotų.
"Mes netoleruosime situacijos, kai aviakompanijos netikėtai nutraukia savo veiklą, labiausiai dėl to nukenčia žmonės, tačiau niekas už tai neatsako. Manau, kad susisiekimo ministras E. Masiulis asmeniškai turi prisiimti atsakomybę už tai, kad piliečiai praranda savo pinigus, sugaišinamas jų atostogų laikas, o ministras tik skėsčioja rankomis ir svarsto, ar atsigaus "Star1", ar ne. Apie žmones kažkodėl nėra jokios kalbos", - teigė V. Mazuronis.
Susitikti su ministru tikimasi dar šią savaitę.
Susisiekimo ministerijos licencijavimo komisija pirmadienį nusprendė, kad šiuo metu nėra pagrindo sustabdyti finansinių sunkumų kamuojamos lietuviško kapitalo skrydžių bendrovės "Star1 Airlines" licencijos. Iki ketvirtadienio bendrovė komisijai turi pateikti reikalingą informaciją, kad gali tęsti veiklą, primena ELTA.
Pasak Licencijavimo komisijos pirmininko, susisiekimo viceministro Rimvydo Vaštako, papildoma informacija turi apimti įrodymus, kad oro vežėjas 12 mėnesių gali vykdyti savo turimus ir galimus įsipareigojimus. Nei Susisiekimo ministerija, nei Civilinės aviacijos administracija (CAA) tokių duomenų iki šiol neturi.
Lietuvos pigių skrydžių bendrovė "Star1 Airlines" dėl nuomojamo orlaivio sulaikymo Dublino oro uoste savaitei, iki spalio 2 dienos, yra atšaukusi skrydžius.
Rašyti komentarą