Bendrovės atstovas Donatas Klimavičius, pristatydamas funkciją "Smart-PRIO", akcentavo galimybę sumažinti kamščius, ypač Šilutės ir Taikos prospektuose.
Automatinė sistema, naudodama GPS technologijos galimybes ir įvairius algoritmus, suteiktų pirmumo teisę viešajam transportui. Viešojo ir specialiojo transporto vairuotojai galėtų turėti specialiąsias mobilias aplikacijas, kurias naudodami matytų visą situaciją.
Pasak D. Klimavičiaus, ši sistema yra kur kas pigesnė už bet kurias kitas fiziniais jutikliais pagrįstas viešojo transporto sistemas. Visgi konkreti kaina nebuvo įvardyta.
Savivaldybė kol kas dvejoja, ar naujovę būtų galima pritaikyti visame mieste. Buvo paminėtos konkrečios atkarpos - Minijos g. ir Jūrininkų prospektas. Įmonės atstovo manymu šiose vietose sistema būtų įdiegta be didesnių problemų. Vienintelė bėda - mažas viešojo transporto judėjimas Minijos g.
Visgi abejota, ar sistema būtų naudinga kritinėse miesto vietose - prie žiedų, kur ir susidaro didžiausi kamščiai, bei pirmose eismo juostose, kuriomis dažniausiai juda viešasis transportas.
Analogiškos sistemos naudojamos Belgijoje, Italijoje, Vengrijoje, Skandinavijos šalyse. Ji veikia ir Švitrigailos gatvėje Vilniuje.
Rašyti komentarą