Tiesa, dar yra išimtis, kad paslaugų teikimas po kliento mirties gali būti neįmanomas arba beprasmiškas, tačiau ši išimtis tik patvirtina taisyklę.
Nuolaida tapo skola
"Nesvarbu, kokia būtų paslaugų sutartis, ji turėtų galioti gyvam žmogui, o ne mirusiam. Suprantu, kai paveldėtojui pereina mirusiojo įsipareigojimai, susiję su turtu, tačiau paslaugų sutartis, mirus žmogui, turėtų būti nutraukta automatiškai", - įsitikinusi Klaipėdos rajono gyventoja Natalija Mogučaja-Vaineikienė.
Ji tik palaidojusi mamą sužinojo, kad paslaugų teikimo sutartyse apskritai nenumatyta kliento mirties aplinkybė ir paslaugų teikėjai taiko tokias sutarčių nutraukimo sąlygas, kokias tik nori.
Moteriai po mamos mirties teko apsilankyti trijose telekomunikacijų paslaugų teikimo bendrovėse. Bendrovėje "Omnitel" N. Mogučaja-Vaineikienė pati buvo sudariusi tris sutartis ir įsigijusi tris abonementus, kurių vienas buvo skirtas mamai. Nutraukti pastarąją sutartį bendrovei pakako mirties liudijimo. Abonementas buvo panaikintas be jokių mokesčių.
Bendrovės "Teo" darbuotojai, gavę mirties liudijimą, užregistravo mirties faktą ir informavo, jog vėliau atsiųs sąskaitą už paslaugas mamos adresu.
"Aš negyvenu mamos bute. Kiekvienas apsilankymas ten man sukelia išgyvenimus ir stresą. Dabar esu verčiama tai daryti ir sekti, ar neatėjo sąskaita", - pasakojo pašnekovė.
Rašyti komentarą