„Akropolio“ alėjose įrengtame įspūdingame keturių metrų pločio LED ekrane bus galima pamatyti specialius projekto anonsus, o visi trokštantys dainuoti didžiojoje scenoje turės galimybę čia pat išmėginti savo jėgas „X Faktoriaus“ perklausose.
Didžioje Britanijoje legendinio prodiuserio Simon Cowell sukurtas talentų šou „X faktorius“ jau tapo tramplinu į populiarumą dešimtims atlikėjų ir grupių visame pasaulyje. „X Faktoriaus“ dalyvių dainos ne kartą karaliavo Didžiosios Britanijos topų viršūnėse, o projektas sėkmingai įgyvendinamas dešimtyse pasaulio šalių, tarp jų JAV, Australijoje, Vokietijoje, Rusijoje ir Kinijoje.
Didžioji lietuviško „X Faktoriaus“ premjera TV3 žiūrovų laukia jau šį rudenį naujajame televizijos sezone.
Visi projekto dalyviai bus suskirstyti į keturias grupes – pagal lytį ir amžių. Atskirose grupėse kovos merginos iki 25 metų amžiaus, vaikinai iki 25 metų amžiaus, vyresni nei 25 metų vaikinai ir merginos ir muzikos grupės. Visas keturias grupes kuruos, dalyvius ruoš ir ugdys keturi pramogų verslo profesionalai, kurie ir bus projekto teisėjai.
„X Faktoriaus“ „Atvirų durų“ metu visi norintys dalyvauti projekte galės čia pat „Akropolyje“ užpildyti dalyvių anketas ir išmėginti jėgas perklausose. Dalyviams tik reikia pasiruošti atlikti dvi dainas ir, jei nori, atsinešti CD su jų muzikos fonograma.
„X Faktoriaus“ atvirų durų renginys Klaipėdos „Akropolyje“ prasidės 15 val., o „X smūgis“, kaip žada renginio prodiuseriai teks ne tik žvaigždėmis norintiems tapti atlikėjams, bet ir visiems prekybos ir pramogų centro lankytojams. Į „Akropolyje“ įvyksiančią įspūdingą flashmob akciją bus įtrauktas ne tik kiekvienas lankytojas, bet ir pirkėjų vežimėliai, iš kurių bus formuojamas didžiulis „X“ ženklas.
Rašyti komentarą