2025 m. „McDonald's“ darbuotojų ugdymui Lietuvoje skirs daugiau nei 600 tūkst. eurų
Lietuvoje investicijos viršys 645 tūkst. eurų, o Baltijos šalyse iš viso sieks 1,76 mln. eurų. Visos šios lėšos bus skirtos vadovų ugdymui, techninių ir minkštųjų įgūdžių mokymams, taip pat atitikties programoms.
„McDonald's“ reguliariai investuoja į darbuotojų ugdymą, siekiant kuo geriau apmokyti ir motyvuoti darbuotojus, o tai, anot įmonės, lemia geresnį aptarnavimą ir bendrus veiklos rezultatus.
Be to, siekiama puoselėti įtraukią ir patrauklią darbo aplinką pasitelkiant gerovės iniciatyvas ir karjeros plėtros galimybes, taip pat užtikrinant darbuotojų pasitenkinimą ir jų išlaikymą.
„Mums didelė garbė, kad mus vertina ne tik mūsų klientai, bet ir mūsų darbuotojai – laiko geriausiu darbdaviu regione.
Remiantis „PricewaterhouseCoopers“ (PwC) darbdavio prekės ženklo tyrimo* duomenimis, „McDonald's“ užima pirmąją vietą renkantis darbdavį, lyginant su tiesioginiais ir netiesioginiais maisto pramonės konkurentais, tiek pagal esamų, tiek pagal potencialių darbuotojų suvokimą visose Baltijos šalyse.
Mūsų tvirtas įsipareigojimas investuoti į darbuotojų tobulėjimą ir gerovę yra pagrindinis veiksnys, dėl kurio didžioji dauguma mūsų darbuotojų (87 proc.) rekomenduotų „McDonald's“ kaip būsimą darbovietę“, – teigia, „McDonald's“ personalo ir mokymų vadovė Baltijos šalyse Anastasija Zubova.
Anot jos, „McDonalds‘“ nuolatinis prioritetas – rūpinimasis darbuotojais. „Todėl ir toliau investuosime į tai, ką jie labiausiai vertina: palankią darbo aplinką, lankstų darbo grafiką, mokymo ir tobulėjimo programas bei sąžiningą atlygio politiką.
Tikime, kad toks požiūris padės sustiprinti darbuotojų pasitenkinimą ir užtikrinti, kad išliktume patrauklus karjeros pasirinkimas.
Taip pat matome, kad dirbtinis intelektas gali reikšmingai prisidėti prie mūsų tikslų įgyvendinimo.
Šiuo metu tyrinėjame ir testuojame keletą rinkoje esančių dirbtinio intelekto sprendimų, skirtų mūsų mokymo moduliams“, – sako ji.
Remiantis „PwC“ tyrimo duomenimis, du labiausiai vertinami darbdavio prekės ženklo pasirinkimo veiksniai Baltijos šalyse yra darbo aplinka (61 proc.) ir įmonės finansinis stabilumas (49 proc.).
Po šių veiksnių toliau eina produktai ir paslaugos (44 %), vertybės ir kultūra (44 %) bei vadovybė (35 %).
Įdomu tai, kad atlygio politika (7 %) vertinant darbdavio prekės ženklą vertinama kaip viena iš mažiausiai svarbių.
„Darbdavio ženklo tyrimas atskleidė, kad visose Baltijos šalyse dėl mažėjančio darbuotojų skaičiaus ir didelės konkurencijos susiduriame su dideliais iššūkiais pritraukiant ir išlaikant darbuotojus.
Norėdamos tam pasipriešinti, Lietuvos įmonės turi siūlyti konkurencingus atlyginimus, tvirtas premijų sistemas, kuriomis atlyginama už lojalumą ir meistriškumą, ir karjeros galimybes.
Be to, labai svarbu užtikrinti aukštą darbuotojų įsitraukimo ir motyvacijos lygį.
Personalo vadovai turi sutelkti dėmesį į teigiamos darbo vietos kultūros kūrimą, nuolatinio mokymo ir tobulinimosi programų teikimą bei veiksmingos darbo politikos įgyvendinimą.
Taip galima lanksčiau prisitaikyti prie darbuotojų poreikių ir išlaikyti geriausius talentus.
Atsižvelgdama į šį tyrimą, „McDonald's“ pirmenybę teikia duomenimis pagrįstam požiūriui į darbuotojų pasitenkinimą, pritaikydama iniciatyvas, užtikrinančias darbdavio patrauklumą“, – sako „PwC“ vadovė Latvijoje bei žmonių ir organizacijų vadovė Baltijos šalyse Irena Arbidane.
„McDonald's“ yra vienas didžiausių darbdavių maitinimo sektoriuje Lietuvoje, turintis daugiau nei 1200 darbuotojų.
Įgyvendinant augimo strategiją, „McDonald's“ planuoja įdarbinti dar 100 naujų darbuotojų, o 2025 m. vasarą – iki 250 sezoninių darbuotojų.
*Tyrimą atliko „PricewaterhouseCoopers“ (PwC), iš viso apklausdama 1504 respondentus ir 313 „McDonald's“ darbuotojų Latvijoje, Lietuvoje ir Estijoje.
Rašyti komentarą