Variklis tarnaus dešimtmečius: 55 metų patirtį turintis mechanikas turi tikslų patarimą vairuotojams
(12)Savo naujausiame "Youtube" vaizdo įraše ekspertas parodė seną "Toyota" visureigį, kuris yra nuvažiavęs beveik 650 000 kilometrų.
Pasak jo, būtent reguliari techninė priežiūra padėjo išlaikyti gerą variklio būklę, rašo "Express".
"Šiandien aš jums parodysiu, kaip padaryti, kad jūsų variklis tarnautų labai ilgai.
Taip, šis variklis nuvažiavo 389 000 mylių (626 000 kilometrų - UNIAN), tačiau jis vis dar veikia kaip laikrodis.
Alyva ir filtras buvo keičiami kas 5 000 mylių (8 000 kilometrų - UNIAN) - alyva pigi, bet variklis labai brangus.
Aušinimo skystį keičiu kas penkerius metus, jis rožinis.
Nenorite, kad korozinis aušinimo skystis suėstų jūsų variklį", - perspėjo Skotas Kilmeris.
Leidinys priminė, kad šiuo metu didėja automobilių draudimo ir kelių mokesčių kainos, todėl daugelis vairuotojų ieško būdų, kaip automobilį naudoti pigiau.
Tačiau automobilių mechanikas pataria vairuotojams netaupyti savo automobilio priežiūrai.
Savo vaizdo įraše Skotas patikina, kad pakeisti alyvą yra daug pigiau nei remontuoti ar keisti variklį, nes 4 litrai firminės variklinės alyvos paprastai kainuoja apie 40 JAV dolerių.
Norėdami įsitikinti, kad automobilio variklyje yra pakankamai skysčių, vairuotojai bent kartą per mėnesį turėtų patikrinti variklinės alyvos, aušinimo skysčio ir ploviklių skysčio lygį ir reguliariai juos keisti.
Automobilių mechanikas taip pat mano, kad teigiamos įtakos variklio ilgaamžiškumui gali turėti ir tai, kad automobiliu per daug nesinaudojama.
"Jei norite, kad variklis tarnautų ilgai, neperženkite raudonosios linijos - jie [variklio komponentai] susidėvi daug greičiau.
O jei turite tokį guminį paskirstymo diržą, kaip šis, keiskite jį kas 100 000 mylių (160 000 kilometrų - UNIAN), kad nesugadintumėte variklio.
[Tai] paprasti dalykai, kuriuos reikia atlikti, kad jūsų sudėtingas variklis veiktų šimtus tūkstančių mylių", - pabrėžė Kilmeris.
Šaltinis: unian.net
Rašyti komentarą