Dirbtinis įdegis, futbolas ir lietus turi įtakos JK pirkėjų išlaidoms maistui

Mažėjanti infliacija, futbolas ir netikro įdegio kremai šį mėnesį dominavo perkant bakalėjos prekes, nes didėjantį vartotojų pasitikėjimą nuslopino nenumaldomai drėgna vasara, rodo skaičiai.

Anot analitikų, bakalėjos prekių kainų infliacija toliau mažėjo iki 1,6 %, nuo birželio 2,1 % ir žemiausio rodiklio nuo 2021 m. rugsėjo mėnesio.

Sumažėjimas sutapo su iki šiol sparčiausiu šių metų mėnesio lankytojų skaičiaus augimu, o britai šiuo laikotarpiu prekybos centruose apsilankė 2 % dažniau nei prieš metus.

Sumažėjus namų ūkių finansiniam spaudimui, firminių gaminių pardavimai išaugo 3,6 proc., aplenkdami savo prekės ženklu pažymėtas prekes – 2,7 proc. Anglijos rinktinei patekus į Europos čempionatą alaus pardavimai išaugo vidutiniškai 13% tomis dienomis, kai komanda žaidė, palyginti su ta pačia diena praėjusią savaitę.

Tačiau daugelis rungtynių buvo žaidžiamos darbo dienų vakarais, matyt, todėl britai pasirinko saikingumą, todėl varžybų dienomis išlaidos be alkoholio ir nealkoholinio alaus išaugo 38%.

Tuo tarpu per drėgną vasarą peršalimo ir gripo gydymo priemonių pardavimai išaugo 35 %, kremų nuo saulės pardavimai sumažėjo 10 %, o dirbtinio įdegio pardavimai išaugo 16 %, palyginti su praėjusiais metais, kai JK mėgavosi šilčiausiu birželiu.

Fraseris McKevittas, „Kantar“ mažmeninės prekybos ir vartotojų įžvalgos vadovas, sakė: „Mažmeninės prekybos aplinka labai skiriasi nuo 2010 m., kai valdžioje buvo paskutinė leiboristų Vyriausybė. Tobulėjant dietoms, kukurūzų spragėsių, žemės riešutų sviesto ir šaldytų vegetariškų produktų, tokių kaip dešrelės ir kepsninės produkcija, pardavimas išaugo daugiau nei tris kartus“.

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder