Skaitmeninio marketingo naujoves šiemet narstys jau šeštasis „LiMA Digital Marketing Update’22“
Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) šeštus metus iš eilės organizuojamas renginys „LiMA Digital Marketing Update’22“ dedikuotas skaitmeninio marketingo strategijoms ir tendencijoms. Jo metu savo patirtimi ir įžvalgomis dalinsis 19 skaitmeninio marketingo profesionalų ir praktikų iš Lietuvos ir užsienio.
„LiMA Digital Marketing Update‘22 metu tris popietes virtualioje erdvėje turėsime galimybę klausytis pranešimų apie tai, kokios skaitmeninio marketingo naujovės ir tendencijos laukia bei į ką reikės atkreipti dėmesį planuojant skaitmeninio marketingo strategijas ir kampanijas 2022-aisiais“, – sako LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė.
Alvydė Palaimaitė
Renginių seriją atidarys reklamos agentūros „Mediabrands Digital“ skaitmeninių strategijų vadovas Kasparas Januitis su pranešimu apie tai, kaip į ką fokusuotis norit 2022 metais išlaikyti efektyvius skaitmeninio marketingo rezultatus. Ką reikia prisiminti rengiant skaitmeninės rinkodaros strategiją ir kokios laukia „Google“ ir „Youtube“ kanalų naujovės pasakos „Google“ agentūrų plėtros vadovas Baltijos šalyse Donatas Lauciūnas ir skaitmeninės rinkodaros strategė Baltijos šalyse Augustė Tamulytė. Kaip išmatuoti interneto reklamą ir auditoriją išnykus slapukams atskleis „Kantar“ medijos ir reklamos monitoringo tyrimų vadovė Giedrė Juronienė.
Apie socialinių tinklų naujoves ir pasikeitimus pasakos „HTTPOOL“ atstovai. Kokie bus „LinkedIn“ algoritmo atnaujinimai dalinsis „HTTPOOL“ vadovas Lietuvoje Šarūnas Sakalauskas, apie „Meta“ reklamos tendencijas ir koks potencialas laukia metavisatos ateityje svarstys „Facebook“ klientų partnerių vadovas Lietuvai Justinas Jautžemis. Kokios turinio tendencijos dominuos „TikTok“ kanale pasakos „TikTok“ klientų partneris Amit Vaghasiya, apie papildytos realybės galimybes dalinsis „Snapchat“ klientų partneris Kārlis Hiršs.
Apie tai, kaip savo komunikacijoje išnaudoti vaizdo įrašų formatą, kalbės „Video marketingas“ įkūrėjas Ronaldas Burokas. Kokios tendencijos vyraus reklaminio turinio kūrime atskleis „HTTPOOL“ kūrybos skyriaus vadovas Aidis Dalikas, o madingiausiais grafinio dizaino sprendimais pasidalins „NEW! Agency“ brendingo dizaino vadovė Aurelija Slapšytė.
Ko ir kaip mokytis skaitmeninio marketingo specialistui patarimais pasidalins „Edumint“ bendraįkūrėjas Domantas Širvinskas, o kaip efektyvinti procesus ir „susikalbėti“ su marketingo agentūra samprotaus „Milk“ skaitmeninio skyriaus vadovė Deimantė Žigytė ir strategas Aivaras Aliukonis.
Renginių seriją uždarys pranešimų serija su praktiniais skaitmeninio marketingo patarimais. Kaip efektyviau suplanuoti reklamos biudžetą ir išvengti klaidų planuojant savo skaitmeninės rinkodaros kampanijas dalinsis internetinės parduotuvės „Pigu.lt“ marketingo vadovas Ernestas Kačerauskas. Kaip pasinaudoti vartotojo patirties audito ir gerinimo plano įrankiu kalbės „Evolvery“ partneris Radvilas Šeputis, o apie tai, kaip valdyti nuosavus tiesioginės rinkodaros kanalus atskleis „Omnisend“ marketingo vadovas Evaldas Mockus. Kas svarbiausia vykdant SEO optimizaciją el. parduotuvėms ir kokių klaidų nekartoti pasakos el. prekybos ir SEO strategas Simas Šarmavičius.
Renginys „LiMA Digital Marketing Update’22“ virtualioje erdvėje tęsis net tris dienas – sausio 25, 26 ir 27 d.
Rašyti komentarą