Sprendimo hipotezė

Kai planuojate pristatyti naują produktą ar tobulinti esamą, negalite visiškai pasikliauti savo pojūčiais ar instinktais.

Turite vadovautis logika, analizuoti duomenis ir atlikti testavimus, kad būtumėte tikri dėl tolimesnių sprendimų.

Taigi hipotezės yra vertingos priemonės, padedančios mums atlikti veiksmus, kurių turime imtis ir įgyvendinti.

Hipotezės, kurias išbandome, patvirtiname ar atmetame, atskleidžia klientų lūkesčius, poreikius ir norus bei leidžia suprasti, ar mūsų kuriami produktai ar paslaugos yra reikalingi ir turės paklausą.

Kaip suformuluoti?

Sprendimo hipotezę reikėtų suformuluoti taip: žmonės už mūsų sprendimą sumokės savo laiku ar pinigais. Tiesą sakant, ne viskas sukasi aplink pinigus.

Kartais galima suprasti, kad mūsų pasiūlytas sprendimas yra vertingas, nes klientai yra pasirengę tam skirti ne tik savo pinigus, bet ir brangų laiką.

Tai yra stipriausias įrodymas, kad jūsų pateiktas sprendimas yra būtinas. Svarbus dalykas, kurį turite atsiminti: formuluoti ir vykdyti sprendimo hipotezę turėtumėte tik tada, kai žinote, kad yra problema, kurią jūsų sprendimas išspręs.

Ne atvirkščiai. Pirmiausia atrandate,ar yra ir kokia yra problema, ir tik tada kuriate, paleidžiate ir išbandote sprendimo hipotezes.

Kaip patikrinti?

Kaip ir visos kitos hipotezės, sprendimo hipotezės tikrinamos atliekant CustDev (liet. klientų vystymą). Kad suprastumėte, ar jūsų sprendimo hipotezė pasitvirtins, turite rinkti duomenis.

Turite paklausti savo klientų, nes jūsų klientai žino geriausiai.

Bet svarbiausia, jūs turite suprasti, ar iš viso yra problema, kurią jūsų sprendimas išspręs. Jei problemos nėra, jūsų sprendimas yra bevertis.

Kitas patikrinimo būdas yra MVP. Tiesą sakant, MVP yra anksčiausiai įgyvendinamas sprendimas, kurį galite pateikti savo klientams tam, kad suprastumėte, ar jis išspręs jų problemas ir atitinka jų poreikius.

MVP privalumas yra tas, kad pristatymo etape galima pastebėti pirkėjų reakcijas į prekę, o prireikus atlikti kai kuriuos pakeitimus ar patobulinimus, kurie nudžiugintų klientus.

MLP yra panašus į MVP. Kruopščiai išanalizavę rinką, susipažinę su panašiais produktais, įdėdami minimalias pastangas galite sukurti ir pristatyti MLP sprendimą. MVP ir / arba MLP pagalba, galėsite išmatuoti savo sėkmę iš anksto.

Interviu klausimai

Interviu – tai struktūruotas (ne)formalus pokalbis, vykstantis tarp dviejų žmonių, kai vienas iš jų užduoda klausimus, o kitas atsako. Interviu tikslas – gauti kuo daugiau informacijos, bet ne įkišti savo gaminį net nesužinojus, ar klientui jo tikrai reikia.

Taigi, kokius klausimus reikia užduoti? Pristatę savo sprendimą klientui galite paklausti jo nuomonės apie prekę ir ar pateiktas sprendimas išspręs jo problemą.

Galite paprašyti jo apibūdinti pateiktų sprendimų stipriąsias ir silpnąsias puses, kas jam patiko labiausiai, o kas mažiausiai.

Taip pat galite paklausti kliento, ar jis žino kokių nors alternatyvų jūsų sprendimui.Taip sužinosite, ar jūsų konkurentai turi kokių nors pranašumų.

Galiausiai paklauskite kliento, ar jis pirktų jūsų sprendimą jau interviu metu ar po kokių pakeitimų.

Jei pokalbio rezultatai yra teigiami, jei klientas domisi jūsų sprendimu, jei jis yra pasirengęs mokėti be papildomų klausimų, tuomet esate pasirengęs eiti ir kurti produktą.

Baigiamieji žodžiai

Stipri hipotezė ir jos patvirtinimas yra ženklas, kad viską darote teisingai. Planuodami vykdyti ar jau vykdant verslą, turite pateikti idėjas, jas išbandyti ir kasdien priimti atitinkamą sprendimą, kad suteiktumėte klientams daugiau vertės.

Didesnė vertė klientui reiškia didesnę produkto kainą, o tai kartu reiškia tvirtą finansinį pagrindą jums. Todėl kurkite ir patikrinkite kuo daugiau hipotezių ir raskite vieną (arba dvi), kuri galiausiai pasiteisins. Laimingi klientai – laimingas Jūs.

Skaitomiausi portalai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder