Tenka tik apgailestauti, kas nutiko po A. Lukašenkos grasinimų:

Žmonės nekantriai laukia, kada pagaliau galės sėdėti kavinėse, keliauti bei turėti kitas įvairias pramogas. Susisiekimo ministras Marius Skuodis papasakojo, ko prireiks, kad viskas greičiau atlaisvėtų, - skelbia portalas Lrytas.lt..



 

– Šią savaitę atsinaujino diskusijos dėl automobilių taršos mokesčio. Aplinkos ministras tuos svarstymus inicijavo ir sako, kad reikia keisti patį modelį – mokestį padaryti kasmečiu. Koks jūsų vertinimas?

– Man atrodo, kad labai svarbu kalbėti apie paskatas persėsti nuo taršių į mažiau taršius automobilius. Dabar turime automobilių registracijos mokestį. Manau, kad čia yra labai svarbūs socialiniai aspektai.

Aš nesutinku su kai kurių ekspertų pasisakymu, kad žmonės iš įpročio renkasi taršesnes transporto priemones.

Man atrodo, kad kiekvienas iš mūsų norėtų važinėti su naujesniu automobiliu, kuris mažiau terš, bet ne visi mes galime tokį įpirkti. Visose šiose diskusijose svarbus socialinis aspektas.

Be kita ko, jei žmogus turi kažkur taršesnį automobilį ir vieną kartą per metus su juo išvažiuoja, tai kyla klausimas, ar tikrai turėtų mokėti tiek, kaip ir kitas žmogus, kuris važinėja iš vieno miesto į kitą.

Nepritarčiau kardinaliam sprendimui, kuris neigiamai paveiktų daugelį žmonių.

– Ar jus tenkina situacija „Lietuvos pašte“?

– Tikrai netenkina. Aš kiekvieną dieną gaunu daug piliečių skundų. Aš juos skirstau į tris dalis. Vieni yra elementarūs klausimai su problemos įvardijimu. Antri yra, ką reikėtų keisti pašte. Treti yra emocinės iškrovos.

Mes matome labai didelę problemą tame, kad didelė dalis siuntų yra su netinkamais adresais.

Faktas, kad paštas rizikingos situacijos ir išaugusio siuntų srauto skaičiaus nesuvaldė. Jau iškeltos rimtos užduotys „Lietuvos pašto“ valdybai.

 

Lrytas.lt nuotr.

– Kas jus labiausiai neramina, kalbant apie tranzitą, uostus, pervežimą?

– Kalbant apie oro uostus, tai pervežamų keleivių skaičius praeitais metais krito apie 72 proc. Iššūkis yra, kad kai epidemiologinė situacija leis – atstatyti srautus ir pritaikyti infrastruktūrą prie didesnių srautų.

Buvo tam tikri sprendimai dėl investicijų į Palangos oro uostą.

Be to, tikiuosi, kad šiais metais bus įgyvendintos naujo terminalo Vilniaus oro uoste statybos bei „Rial Baltica“ projektas.

Kalbant apie uostą, turime iššūkių dėl gilinimo, plėtros, nes neturime naujų teritorijų bei plėtros pietinėje dalyje. Kalbant apie telekomunikacijų sektorių, tai kalbame apie itin spartų internetą – 5G ryšio plėtrą, kuri atveria vis naujesnes galimybes.

– Ar Baltarusijos autoritarinio lyderio Aliaksandro Lukašenkos grasinimai realizuojasi, ar tai tik retorika?

– Mes matome tam tikrus sprendimus dėl naftos produktų gabenimo, tai galiu čia tik apgailestauti, kad sprendimai nėra paremti ekonomine logika.

 

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder