26-erių metų jaunuolis dirba 20 minučių per dieną ir gauna iki 40 000 dolerių per mėnesį
Pažymima, kad iškart po koledžo F. Rivera trejus metus dirbo "Apple" parduotuvėse.
2020 m. jis persikėlė į Orlandą ir įsidarbino bendrovėje "Outschool", kur mokė 7-12 metų vaikus ugdyti socialinius ir kritinio mąstymo įgūdžius populiariame internetiniame žaidime "Minecraft".
Kai po pandemijos internetinių pamokų paklausa sumažėjo, Rivera pradėjo ieškoti naujų būdų gauti pajamų. Tuomet jis susidūrė su "YouTube" vaizdo įrašu apie užsakomąją spaudą.
Francisco Rivera, buvęs internetinis korepetitorius, sėkmingai pardavinėjo žvakes svetainėje "Etsy", o pernai iš užsakomosios spaudos verslo uždirbo šešiaženkles sumas.
2023 m. bendros Riveros parduotuvės "Etsy" pajamos buvo apie 462 tūkst. dolerių.
Rivera pasirinko ekologiškas žvakes su šmaikščiomis etiketėmis, kūrė dizainą "Canva" ir naudojosi "Printify" gaminiams gaminti ir siųsti.
Nepaisant aistros žvakėms stokos, Rivera 2023 m. gruodį galėjo mesti korepetitoriaus darbą dėl sėkmingos savo "Etsy" parduotuvės, kurios apyvarta siekė apie 462 000 JAV dolerių. Apie 30-50 % kiekvieno pardavimo sudaro pelnas, todėl Rivera vidutiniškai dirba tik 20 minučių per dieną.
Dirbdamas vos kelias minutes per dieną savo verslui, Rivera gali likusį laiką skirti muzikos karjerai.
Jis tiki, kad spausdinimo pagal užsakymą modelį galima pakartoti ir jis yra mažai rizikingas, todėl iš pradžių reikia minimalių finansinių investicijų.
Rivera pabrėžia nuoseklumo ir sunkaus darbo vertę kuriant sėkmingą šalutinį verslą, pažymėdamas, kad svarbu tą patį atsidavimą, kurį skiria darbui nuo 9 iki 5, nukreipti į aistros projektą ar papildomą pajamų šaltinį.
Nors užsakomosios spaudos rinka yra konkurencinga, Rivera mano, kad joje visada yra vietos naujiems pardavėjams, siūlantiems unikalius produktus.
Nors asmeniškai mažai domėjosi žvakėmis, Rivera nusprendė jomis prekiauti, nes tuo metu tai buvo naujesnė kategorija užsakomosios spaudos rinkoje.
Jis pastebėjo galimybę kurti šmaikščias frazes žvakėms, nes daugelis žmonių jau pardavinėjo drabužius ir puodelius.
Rivera pastebėjo, kad žvakės yra puikios dovanos, o daugelis pirkėjų "Etsy" ieško būtent jų. Idėja kurti humoristinius ar protingus posakius ant žvakių Riverai patiko, nes jis tai laikė unikaliu rinkodaros kampu, palyginti su kitais rinkoje esančiais produktais.
Vienas didžiausių iššūkių, su kuriais Rivera susiduria vykdydamas savo šalutinę veiklą, yra susidurti su kopijuotojais, kurie kopijuoja jo populiarius dizainus ir patenka į paieškos rezultatų viršūnes.
Dėl to jis priverstas nuolat stebėti, ar jo sąrašai nepažeidžia autorių teisių, ir sutelkti dėmesį į naujų žvakių dizainų kūrimą, kad išliktų priekyje konkurentų.
Nors kai kurie rekomenduoja naudoti pardavimų analizės priemones, kad būtų galima stebėti paklausą ir konkurenciją, Rivera mano, kad kur kas svarbiau būti lanksčiam ir pasitelkti kūrybiškumą.
Jis pataria kitiems pardavėjams neprisirišti prie dizainų, kurie nepasiteisina, ir tirti bei prisitaikyti prie to, kas sėkmingai parduodama rinkoje.
Riveros sėkmė vykdant šalutinį verslą rodo, kad, taikant novatoriškus verslo modelius ir kūrybišką rinkodarą, galima uždirbti dideles pajamas be tradicinio darbo.
Naudodamiesi tokiomis platformomis kaip "Etsy" ir tokiomis priemonėmis kaip "Printify", asmenys gali įsitraukti į sparčiai augančią užsakomosios spaudos produktų rinką ir pasinaudoti vartotojų tendencijomis.
Riveros istorija įkvepia tuos, kurie nori įvairinti savo pajamų šaltinius ir imtis verslumo, net ir tose pramonės šakose, kurios jų asmeniškai nedomina.
Jo atsidavimas nuoseklumui ir sunkiam darbui pabrėžia atkaklumo ir gebėjimo prisitaikyti vertę kuriant sėkmingą papildomą verslą.
Rašyti komentarą