Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
,

Turbūt, kad linijos kainuoja. Aišku turėtu būti daugiau kompanijų kurios dirba ir konkurencija didesnė darbo vietų daugiau. Bet kažin ar tos kompanijos nenori ateiti, Ar joms nėra sąlygų ateiti. Kažkaip apie tai nėra kalbama kodėl taip yra. Galėtu parašyti direkcija kodėl taip yra.

Jonas
Jonas,

Į Gdanską turėt galimybę nuplaukti būtų fantastika.

klp
klp,

Kodel vienas DFDS apzergęs visą terminalą, kai statė sakė pritrauksime naujų linijų, kompanijų, taip ir liko kalbomis....

Gintaras
Gintaras ,

Puiki iniciatyva! Naujas susisiekimas keltais ne tik skatins turizmą, bet ir suteiks daugiau galimybių keliauti patogiai ir greitai. Vadovo profesionalumas ir atsakingumas yra pavyzdys visiems.

,

Tik krantinių nepardavinėkite, aišku jiems.

,

Duokite DFDS, TT - Linui konkurencijos tegu pešasi tarp pusavį juk ir į biudžetą daugiau pinigų mokesčių daigiau, laisva rinka. Kažkaip su strategija reikia draugauti.

,

Tai reikia, susisiekimo kažin kodėl nėra naujų kompanijų uoste. Ar mūsų valstybė jiems ne patraukli uždarbis mažas.

Tadas
Tadas,

Normalios Europos šalys organizuoja keliones laivais, žmonių perkėlimus kaip kad yra Taline, o pas mus kaip kokioje komunistinėje šalyje akcentas kroviniams.

Ekonomistas
Ekonomistas,

Čia vėl metamas naujas kaulas kad pateisinti naujus pinigus ir afiora

Dėmesio! Jūs skaitote komentarų skiltį. Komentarus rašo naujienų portalo VE.lt skaitytojai. Nuomonės nėra redaguojamos ar patikrinamos. Skaitytojų diskusijos turinys neatspindi redakcijos nuomonės.