Istorija su elektroniniu bilietu
Situacija autobuse: vaikinas, įlipęs į autobusą, kaip ir pridera, priėjo prie aparato pasižymėti elektroninį bilietą, tačiau jokių signalų nebuvo. Vairuotojas rėkdamas pareikalavo pirkti iš jo popierinį autobuso bilietą arba lipti lauk. Atsisakius tai daryti, toliau rėkdamas vairuotojas gąsdino, kad iškvies policiją ir ją kvietė, nors vaikinas rodė ir moksleivio pažymėjimą, ir dar kartą elektroninį bilietą tikrino prie aparato, rodė kvitą, nes turėjo su savimi. Tačiau vis dėlto buvo priverstas iš autobuso išlipti. O kito autobuso pagal tvarkaraštį nebuvo.
Dėl tokios situacijos ponia Rasa kreipėsi į atitinkamas tarnybas. Štai kokį atsakymą ji gavo: "Norime atsiprašyti už nemalonią situaciją. Taip pat norime trumpai nupasakoti mūsų ir vairuotojų darbo specifiką bei atsakomybę. UAB Klaipėdos autobusų parkas yra vežėjas, o visas bilietų ir kontrolės funkcijas atlieka VšĮ "Klaipėdos keleivinis transportas". Vadovaujantis sutartimi, vairuotojas privalo tikrinti, kaip keleiviai žymi vienkartinius bilietus, ir stebėti, kad mėnesinius bilietus glaustų prie elektroninio borto kompiuterio, ir turi būti garsinis signalas. Nesant signalo, vairuotojas negali vežti keleivio. Jis privalo nusipirkti vienkartinį važiavimo bilietėlį arba apleisti autobusą. Jei blogai veikia elektroninio bilieto sistema ar pats elektroninis bilietas, reikia kreiptis į VšĮ "Klaipėdos keleivinis transportas".
Ponia Rasa, panūdusi išsiaiškinti situaciją iki galo, dar kartą rašo atitinkamai tarnybai - už elektroninį bilietą sumokėta, kodėl jo savininkas už tą pačią paslaugą turi mokėti dar sykį? Atsakymas buvo maždaug toks: parduotuvėje prekės pirkėjas negaus už ją nesusimokėjęs...
Tačiau vis dėlto reikėtų sudėlioti taškus ant i, kai iš tiesų dėl kokių nors priežasčių gali nesuveikti, o, kaip rodo aprašyta situacija, ir nesuveikė aparatas. Juk ir elektronika pokštus krečia. Tai negi kiekvienas keleivis tokiu atveju privalės kreiptis į VšĮ "Kelevinis transportas", o ne tęsti kelionę reikiama kryptimi?
Ir dar vienas dalykėlis, dėl kurio taip pat reikėtų to taško ant i. Žmogus įlipa į jam reikalingą autobusą, pasižymi bilietėlį, o nepavažiavus ir vienos stotelės, autobusas ima ir sugenda. Keleiviai - lauk. Kitame autobuse vėl pirkti bilietėlį?
GRAŽINA

Rašyti komentarą