Formuluotės
Ponia Janina, gyvenanti Žardininkų gatvėje, iš namų valdų gavo grasinantį laišką, kuriame raginama susitvarkyti laiptinės balkoną, o to nepadarius grės 2 000 Lt bauda. "Mūsų balkonas neužgriozdintas, švarus. Išvydus sumą, man plaukai pasišiaušė, puoliau skambinti į namų valdas, kur buvau beveik išjuokta dėl savo jautrumo. Valdų darbuotojai turėtų apeiti namus, apžiūrėti laiptinių balkonus ir tik tuomet netvarkingųjų savininkams siuntinėti grasinančius laiškus. O dabar atrodo, kad darbuotojai net nelabai žino, kiek name butų yra", - sakė p. Janina.
Ponas Mindaugas taip pat gavo grasinantį laišką. "Gal prieš metus mano buto tualete trūkus vamzdeliui visai nedaug buvo aplietas apačioje gyvenančio kaimyno butas. Aš apie įvykį pranešiau savo draudikams, jie užregistravo. Kaimynas kreipėsi į savo draudikus. Atrodytų, viskas turėtų spręstis savaime. Bet štai prieš kelias dienas gavau antstoliais, teismais ir pragarais grasinantį laišką, kuriame nurodyta, kad iki kovo 31 dienos banke turiu sumokėti pusantro tūkstančio litų žalos atlyginimą kaimyno draudimo kompanijai. Kadangi laišką gavau tą pačią dieną, kai jau turėčiau būti susimokėjęs, man pradėjo tvaskėti širdis. Išsigandau be proto. Skambinu saviesiems draudikams, šie liepia skambinti dar kažkam, tie kažkas - dar kažkam. Žodžiu, galų nesurandu. Labai suabejojau, kad gyvenu civilizuotoje valstybėje. Tai ko verti mano gana nemaži mokesčiai už draudžiamą turtą, jeigu, iškilus reikalui draudimo kompanijos nesugeba tartis tarpusavyje, o į savo biurokratinių reikalų sprendimą įtraukia klientus?" - sakė p. Mindaugas.
Jauni žmonės į tokius laiškus sureaguoja šiuolaikiškai - elektroninis laiškas, skambutis kam reikia ir kur reikia. Išsiaiškina, ir baigtas kriukis. Tačiau vyresnio amžiaus žmonės dėl tokių laiškų supanikuoja, jie dažniausiai nežino, į ką ir kur kreiptis. Ir tikrai didelė tikimybė, kad jiems grasinantis laiškas gali "įvaryti" infarktą.

Rašyti komentarą