Akropolyje „Eolą“ pakeis „Gym+“
(8)„Šis sezonas prasidėjo gerai. Jau nuo vasaros klubas pats išsilaikė. Sugrįžo klientai“, - sako UAB „Eola“ vadovas Žilvinas Skečionis. Tačiau paskutinius įvykius ir klubo uždarymą jis vertina kaip negarbingo verslo spąstus.
„Vyko pokalbiai dėl verslo pardavimo ir su “Gym+„, ir su kitais sporto klubus valdančiais savininkais“, - atskleidžia Ž. Skečionis.
Anot jo, galimai tokiu būdu konkurentai susirinko informaciją, o vėliau įvykiai pasisuko kita linkme.
„Dar per “Juodąjį penktadienį„ pardavinėjome metinius abonementus su akcija, o iškarto po to, lapkričio 22 d., gavau raštą, kad “Akropolis„ nutraukia sutartį ir per tris mėnesius turime išsikraustyti“, - sako Ž. Skečionis.
Jis tikina, kad įmonė iki tol tvarkingai mokėjo „Akropolio“ sąskaitas: „Vėlavimas gal buvo tik 10-12 dienų, bet tai normalu.“
Taip pat jis atmeta viešumoje pasirodžiusius kaltinimus, kad pardavinėjo abonementus jau žinodamas, kad klubas užsidarys.
Pareikalavo depozito
„Vėliau pardavinėjome tik 3 mėnesių abonementus, nes planavome dirbti iki vasario pabaigos“, - sako Ž. Skečionis.
Tačiau įtardami, kad iš „Eolos“ gali nesulaukti nuomos mokesčių už paskutinius tris mėnesius, „Akropolio“ administratoriai pareikalavo sumokėti depozitą. Pinigų nesulaukę, „Eolos“ pareikalavo išsikraustyti per 5 dienas.
„Iki gruodžio 22 dienos neviešinome informacijos, nes būtų kilęs dar didesnis chaosas“, - sako Ž. Skečionis.
Jau anksčiau rašėme, kad darbuotojai, klientai ir subnuomininkai apie situaciją sužinojo tik uždarymo išvakarėse.
„Eolos“ savininkas negali prognozuoti, ar jam pavyks iš „Akropolio“ išsivežti brangią sporto klubo įrangą.
„Sulaukiame daug grasinimų teisinėmis pasekmėmis dėl informacijos viešinimo ir panašiai“, - sako Ž. Skečionis.
Jis sutinka, kad „Akropolis“, spręsdamas situaciją, vadovaujasi galiojančiais teisės aktais, tačiau vis tiek tai vadina negarbingu elgesiu.
Kyla klausimas, ar pats „Eolos“ savininkas pasielgs garbingai ir koks likimas laukia klubo klientų, įsigijusių ilgalaikius abonementus.
Pats Ž. Skečionis sako, kad bando derėtis dėl kompensacijų su „Akropoliu“, taip pat neatmetama galimybė klubą atkurti kitose patalpose.
„Sulaukiau bent poros pasiūlymų dėl patalpų“, - sako Ž. Skečionis.
Visgi be konkrečios informacijos ir paaiškinimų likę klubo klientai socialiniuose tinkluose jau kelia versijas, kad „Eola“ bankrutuos ir nevykdys savo įsipareigojimų.
Pasak Ž. Skečionio, „Eola“ „Akropolyje“ veikė beveik 15 metų. Sunkiausi buvo dveji pandemijos metai. Kai pajamų beveik nebuvo, o mokesčius ir nuomą mokėti reikėjo.
Vadovas pripažįsta, kad pandemijos metu, kad išgyventų, teko imti subsidijas ir paskolas, kurių grąžinimo terminai siekia 5 metus.
Nusprendė atsinaujinti
Situaciją „Vakarų ekspresui“ dar praėjusį penktadienį pakomentavo „Akropolis Group“ rinkodaros ir komunikacijos departamento vadovas Dominykas Mertinas:
„Sporto klubas “Eola„ Klaipėdos “Akropolyje" veikė pagal neterminuotą nuomos sutartį, kurioje yra numatyta galimybė nutraukti bendradarbiavimą vienašališkai, nustatytais terminais ir tvarka apie tai pranešant kitai sutarties šaliai.
Būdamas Vakarų Lietuvos regiono mažmeninės prekybos ir pramogų rinkos lyderiu Klaipėdos „Akropolis“ nuolat stebi situaciją rinkoje, vertina vartotojų lūkesčius bei siekia užtikrinti jiems aukščiausio lygio paslaugų teikimą. Šiuo konkrečiu atveju priėmėme sprendimą iš esmės atnaujinti sporto klubo erdvę, bendradarbiaujant su nauju sporto klubo operatoriumi, o apie pokyčius sutartyje numatytu būdu informavome sporto klubą „Eola“.
Neoficialiais duomenimis, kitais metais „Akropolyje“ įsikurs „Gym+“.
Rašyti komentarą