Restoraną „Skandalas“ Klaipėdoje uždarantis savininkas: čia tik stiprūs gali išgyventi

(13)

Dar vienas restoranas papildė uždaromų maitinimo įstaigų gretas. Šįkart apie nutraukiamą veiklą pranešė uostamiestyje įsikūręs „Skandalas“. Jo savininkas ir virtuvės šefas Karolis Cacaitis „Delfi“ įvardijo, kad sprendimą nulėmė lankytojų trūkumas, augantys atlyginimai ir kylančios produktų kainos.

Klaipėdos I. Kanto gatvėje įsikūręs restoranas „Skandalas“ ketvirtadienį savo „Facebook“ paskyroje pasidalijo naujiena, kad gegužės 31–oji bus paskutinė jo darbo diena. 

„Tai – ne tik restorano pabaiga. Tai – atsisveikinimas su vieta, kurioje gyveno šurmulys, skoniai, istorijos ir daugybė jūsų šilumos. Kiekviena jūsų viešnagė buvo mums džiaugsmas. 

Kiekvienas pokalbis, šventė ar net tylus pavakarojimas buvo dalis mūsų istorijos. Ir mes didžiuojamės, kad buvome jūsų gyvenimo fonu – kad ir trumpam“, – rašoma restorano „Facebook“ paskyroje.

Jos vadovas ir savininkas K. Cacaitis „Delfi“ komentavo, kad tarp sprendimą nulėmusių priežasčių buvo ir nepakankamas lankytojų srautas, o patalpos yra didelės.

„Antras dalykas – darbuotojų stoka, o jei jų yra, prašomas darbo užmokestis yra labai didelis, dėl to kainos turi būti didesnės. 

O jei pakelsi kainas, žmonės tiesiog nustos eiti. Tiekėjai didina savo kainas, taip ir susideda visi laipteliai, dėl kurių žiūrime, kad jau nebeužtenka mums apyvartinių lėšų“, – dėstė K. Cacaitis. 

Pridėtinės vertės mokesčio tarifo padidėjimas, anot jo, nebuvo tarp pagrindinių restorano problemų, skirtingai nei pakilusios produktų kainos. „Brango vištiena, labai brango jautiena. Viskas susidėjo“, – įvardijo pašnekovas. 

„Delfi“ balandžio pradžioje rašė, kad Estija, Suomija ir Jungtinėse Amerikos Valstijos jau ne pirmą mėnesį susiduria su jautienos, maltos mėsos trūkumu ir aukštomis kainomis. 

Nors Lietuva užaugina daugiau, nei pati suvartoja, žaliavos dėl išaugusios paklausos brangsta ir augintojai bei perdirbėjai imasi kelti mėsos kainas, kurios persikelia ir į parduotuvių lentynas.

Planuoja emigruoti

„Antras dalykas – darbuotojų stoka, o jei jų yra, prašomas darbo užmokestis yra labai didelis, dėl to kainos turi būti didesnės. 

O jei pakelsi kainas, žmonės tiesiog nustos eiti. Tiekėjai didina savo kainas, taip ir susideda visi laipteliai, dėl kurių žiūrime, kad jau nebeužtenka mums apyvartinių lėšų“, – dėstė K. Cacaitis.

Pridėtinės vertės mokesčio tarifo padidėjimas, anot jo, nebuvo tarp pagrindinių restorano problemų, skirtingai nei pakilusios produktų kainos.

„Brango vištiena, labai brango jautiena. Viskas susidėjo“, – įvardijo pašnekovas.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Sidebar placeholder