Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
nenoriu būti blogas pranašas, bet....
nenoriu būti blogas pranašas, bet....,

Uosto direkcija tai ne keleivių pervežimo įmonė, tai specifinė veikla, apie kurią nieko nesupranta. Pamenu kaip direkcija norėjo teikti vilkikų paslaugas ir turėjo vieną vilkiką "Stumbras", kuris tapo dideliu galvos skausmu ir po kurio laiko teko baigti šią nuostolingą veiklą. Ar tai nebus "Smiltynės perkėlos" pabaigos pradžia?

Drs
Drs,

Tai naujas perkėlos pastatas kam, ot tai sutaupė...

Agne
Agne,

Dar vieną jūrinę-vidaus vandenų įmonę reikia sunaikinti.
Ir viską darome savo rankomis -labai esame netoliaregiai
Kada toks keleivių ,automobilių srautas ir nėra apyvartinių lėšų -kažkas negerai.Arba daromas tyčinė reorganizacija ,naikinimas.
Gražios pasakos kaip jie taps uosto direkcijos darbuotojais -liks tik trumpam.Paskui viskas apsisuks irdarbuotojai liks nereikalini.
Gyvas pavyzdys buvusi jūreivystės mokykla -dabar akademija.
Kiek jau darbuotojų buvo paliuosuota be svarbios priežasties.Tik prisidengiant reorganizacija. Kada dievas mums gražins protą ??????????

apmokestinti vietinius būtina
apmokestinti vietinius būtina ,

Reikia keisti šią įdingą lengvatų sistemą. Turi būti metinis mokestis, taip kaip yra su parkavimu kiemuose. Aš gyvendamas Liepų g. ir už pirmą auto moku 10, o už antrą 72 Eur/metus. Tai mano apsisprendimas kur gyventi ir žinau kiek tai kainuos.

Klaipedietis
Klaipedietis,

Yra paprastas sprendimas,nuimti registruotiems Neringoje kompensacijas ir ivesti metini mokesti visiems,kas nori ten patekti,nes vietiniu gyventoju nera daug,o registruoti is visos Lietuvos, atras tuos kelis desimtis euru,tada baigsis visos gudrybes.

>Zanas
>Zanas,

Nenoriu Įžeidinėti, bet noriu paklausti. Ar kažką žinote apie Unesco paveldą? Iš komentaro supratau, kad ne. Tai siūlau pasidomėti ir baigti tas šlapias svajones rašinėti.

Nord>mišrainė
Nord>mišrainė,

Puikus ir taiklus Jūsų komentaras. Ką galiu pats pridėti, kad visiška nesamonė, mažinti keltų skaičių, uždarant Senają perkėlą. Visu pirma - tai yra vienas iš Klaipėdos simbolių, tradicijų. Kitas aspektas praktinis. Kaip gyventojams reikės nuvykti iki šiaurinės Smiltynės dalies - papludimių ar Jūrų muziejaus?

Zanas
Zanas,

Tai is kokiu pinigu naujas pastatas iskilo prie naujos perkelos ir kodel neimanoma pastatyti tilto kaip visam pasauli ten gyvenantys vaziios nemokamai o turistai mokes uz tilto naudojima po keliu metu turetu atsipirkti tilto pastatumo islaidos.

Antanas
Antanas,

Kaip sumanu :) įsipareigojimus ir skolas permesti kitam - uosto direkcijos lėšomis kompensuoti lengvatas turinčių keleivių ir automobilių perkėlimą.

Elementaru
Elementaru,

Palikit lengvatas pensininkams ir dirbantiems Neringoje. O jei darbovietė pvz Vilniuje, tai prie ko lengvatos, nes jei sumoka už benzą nuo Vilniaus, tai ir už keltą susimokės, viskas gi aišku kas ir kaip

Tai taip
Tai taip,

Lengvatos turi būti tik deklaruojantiems gyvenamąją vietą ten ir prie lengvatų prisidėti turi Neringos savivaldybė, nes pagal deklaruotą vietą gaus daugiau mokesčių

elitui
elitui ,

pinigų iš biudžeto nėra kilnotis, nes dabar apmoka kelta visa lietuva, tai dabar klaipeda mokes nes uosto direkcijos dalis klaipedai per dividentus sumazes, p.s. šiuo metu rase kad dar is valstybes negavo 4mln eur skolu smiltynes perkėla už neringiskiu perkelimus. Tad dar klaipedos uostas ir skola paveldės :d. Gerai varo socialdemo...

nebūk debilas
nebūk debilas,

Kiek galima svaigti apie tą tiltą? Jau n kartų sakė, kad tilto statyti negalima nes tai Unesko paveldas, bet debilai ir nepilnaproęiai vis peza ir peza tiltas, tiltas..... kiek galima? Čia žmogus specialiai ar ant tiek durnas?

Tilto!
Tilto!,

reikia tilto, kad tankai iš kaliningrado galėtų persikelti į Klaipėdą

ciakulis
ciakulis,

bus tiltas.

sergei
sergei,

kol malat liezuviais tas tiltas i neringa jau senai turejo buti pastatytas dar sovietiniais laikais

Klaipedietis
Klaipedietis,

Lietuvoje viskas daroma zmoniu nepatogumui.

Povilas
Povilas,

Jau antrą dešimtmetį stebiuosi, kodėl LT mokytojai ir pensininkai turi mokėti už Neringos gyventojų "leksusiukų" kilnojimą per marias. Tuos pinigus reikėtų atiduoti nepriteklių jaučiantiems, o perkėlą - Neringos savivaldybei. Tegul kilnojasi iš miesto biudžeto.

Kisydė
Kisydė,

.kur prastos ir ėdrios litoviškos kiaulės prisišaukė lasisve ir pakliuvo į skerdykla !

Tadas
Tadas,

Kažkaip ne sueina galai, dygsta nauji krantinėje pastatai, nauji keltai, o ir kainos už persikėlima tikrai labai didelės, vasaromis vos spėja suktis keltai. O žiema aišku galėtų tušti ne kursuoti.

Dėmesio! Jūs skaitote komentarų skiltį. Komentarus rašo naujienų portalo VE.lt skaitytojai. Nuomonės nėra redaguojamos ar patikrinamos. Skaitytojų diskusijos turinys neatspindi redakcijos nuomonės.