Bendrovė "airBaltic": skrydžiai iš Palangos pasiteisino

Bendrovė "airBaltic": skrydžiai iš Palangos pasiteisino

Palangos oro uoste jau juntamas ekonomikos atsigavimas - didėjantys keleivių srautai "atsineša" ir dažnėjančius skrydžius. Dvejus metus iš šio oro uosto į Rygą skraidinanti bendrovė "airBaltic", matydama augantį verslo ir poilsinių kelionių poreikį, dvigubina reisų skaičių. Teigiama, kad įsisuka ir oro uosto bei verslininkų darbas dėl naujų krypčių.

Jau nuo kovo pabaigos lėktuvai į Rygą iš Palangos kyla kasdien, o nuo gegužės 15-osios, pridėjus dar šešis reisus, per savaitę bus 13 skrydžių.

Pasak "airBaltic" viceprezidento ir generalinio direktoriaus Lietuvoje Tado Vizgirdos, šis maršrutas yra vienas iš labiausiai pasitvirtinusių aviakompanijos veikloje, o lėktuvai šiemet vis pilnėja. Pradėjus veiklą jų užpildymas siekė 62 proc., pernai kovą buvo nukritęs iki 44 proc., o šiemet tą patį mėnesį rodiklis šoktelėjo iki 70 proc.

Iš Rygos "airBaltic" vykdo skrydžius 73 kryptimis Europoje, Skandinavijoje, Rusijoje, NVS šalyse ir Viduriniuosiuose Rytuose. Bendrovės duomenimis, daugiausia keleivių iš Palangos oro uosto su persėdimu Rygoje vyksta į Amsterdamą, Dubliną, Londoną, Kopenhagą, Romą. Tai nėra tik verslo kelionės - tiek lietuviai, tiek užsieniečiai, ypač vasaros sezonu, vyksta atostogų.

Keleivių rekordo šiemet tikimasi rugpjūčio gale ir rugsėjo pradžioje, kai Lietuvoje vyks Europos vyrų krepšinio čempionatas. Jau sulaukta grupinių skrydžių užsakymų iš Italijos, Prancūzijos, Graikijos, Gruzijos. Pasak T. Vizgirdos, neoficialiomis žiniomis, vien iš Tbilisio į Palangos oro uostą planuoja atskristi apie 2 tūkst. krepšinio aistruolių.

Augančius keleivių srautus pastebi ne tik "airBaltic", bet ir visas Palangos oro uostas. Anot jo direktorės Jolantos Jucevičiūtės, šis augimas palyginti su pirmuoju praėjusių metų ketvirčiu siekia 15 proc.

Vasarą iš Palangos atsiras tiesioginis skrydis į Maskvą, be to, anot direktorės, šiuo metu vyksta derybos dėl Hamburgo. Jų baigtis turėtų paaiškėti per kelias savaites. Beje, tikimasi, jog šiokį tokį postūmį joms galėtų duoti nuo gegužės atsiverianti Vokietijos darbo rinka.

Taip pat kalbamasi dėl užsakomųjų skrydžių į Turkijos kurortą Antaliją. Jeigu bus suderėta, jie atsirastų vasaros gale.

Pasak J. Jucevičiūtės, reikėtų ir skrydžių į Dubliną bei Londoną, tačiau tartis dėl jų gana sudėtinga - į šiuos miestus iš Lietuvos jau skraidina "Ryanair". Emigrantų nėra mažai, tačiau atvykstamasis turizmas iš Didžiosios Britanijos dar menkas - mūsų šalis ten per mažai žinoma.

Be to, pasak T. Vizgirdos, su "Fokker" lėktuvu tokio atstumo jau neskrisi, o "Boeing" reikia didesnio skaičiaus keleivių.

Atkreipiamas dėmesys, jog visoje Lietuvoje - tik trys milijonai gyventojų, o Vakarų regione jų dar mažiau, taigi pajėgumai menki ir aviakompanijas privilioti nelengva. Tikimasi, jog išbristi iš šios padėties padėtų atvykstamasis turizmas.

Susibūrusios verslininkų iniciatyvinės grupės, siekiančios skatinti turizmą Vakarų Lietuvoje, pirmininkės, viešbučio "Vanagupė" vykdančiosios direktorės Giedrės Kvedaravičienės teigimu, padaryti pirmieji žingsniai - pradėta kalbėtis su septyniomis regiono savivaldybėmis dėl galimybių generuoti keleivių srautus. Koją joms pakišo savivaldybių rinkimai, tačiau kalbą tikimasi pratęsti su naujais merais.

Viliamasi, jog daugiau turistų bei sykiu skrydžių atsirastų valdžiai bei verslui suvienijus jėgas rinkodaros srityje, kuriant atvykstantiesiems patrauklius paslaugų paketus, teikiant gerus pasiūlymus pritraukiamoms aviakompanijoms ir pan.

Viena iš idėjų, kuri, anot T. Vizgirdos, yra labai gera - Palangos oro uosto pavadinimo keitimas į dvigubą - Klaipėdos-Palangos. Taip padidėtų jo žinomumas pasaulyje.

Gemius

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder