Naujas telefonas apkarto

Naujas telefonas apkarto

Kiekvienam pirkiniui suteikiama garantija, kuri byloja, kad daiktas kokybiškas, o jei per garantijos laikotarpį suges ne dėl pirkėjo kaltės, bus pataisytas nemokamai. Tačiau ką daryti, kai nusipirkus daiktą jis neveikia iš pat pradžių? Toks klausimas kilo naują, tačiau neveiksnų mobilųjį telefoną įsigijusiam klaipėdiečiui Albinui.

Garbaus amžiaus vyriškis "Vakarų ekspreso" redakcijai papasakojo "Tele2" salone įsigijęs visiškai naują mobilųjį telefoną, tačiau vos grįžus namo paaiškėjo, kad telefono neįmanoma pakrauti.

"Tai reiškia, kad jis neveikia. Tai koks čia naujas daiktas? - piktinosi Albinas. - Aš nuėjau atgal į tą saloną, paprašiau mano pirktą telefoną pakeist į kitą arba gražinti pinigus. To padaryti niekas nenorėjo. Man tiesiog liepė nueiti į telefonų garantinio aptarnavimo vietą, kad meistras užrašytų gedimą, bet ir to niekas nedarė. Visi tik siuntinėja visur. Nuėjau į kitą taisyklą, ten pasakė, kad palikčiau telefoną, tada jie siųs jį į Alytų, suremontuos ir grąžins man. Bet aš nusipirkau naują daiktą, todėl nenoriu turėti nenaudoto, bet jau taisyto telefono."

Klaipėdietis guodėsi, kad mobilaus telefono jam būtinai reikia, todėl teko nusipirkti kitą. O šitas neveikiantis telefonas, kainavęs 160 litų, vis dar tebėra pas jį.

"Aš nežinau, ką daryti. 160 litų pensininkui nėra maži pinigai, o ir kodėl reikėtų mokėti pinigus už neveikiantį daiktą. Aš pirkau gerą prekę, o ji niekam tikusi", - skundėsi žmogus.

Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) rekomenduoja rašyti pretenziją pardavėjui.

"Reikėtų išdėstyti problemą ir iškelti sąlygą, kad prekė būtų pakeista arba grąžinti pinigai už ją. Tokią pretenziją reikėtų rašyti dviem kopijomis, vieną pateikti pardavėjui, kitą pasilikti sau, kaip įrodymą, kad pateikėte. Po pateikimo per 10 dienų turėtumėte gauti atsakymą, ar pardavėjas sutinka su jūsų sąlygomis, ar ne. Jei nesutinka, privalo argumentuoti, kodėl", - "Vakarų ekspresui" teigė VVTAT atstovai.

Pasak jų, jei vis dėlto nepavyktų susitarti, tokiu atveju reikėtų kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją su skundu ir tada atlikti gaminio ekspertizę - ar prekė neveikia dėl gamintojų kaltės, ar pirkėjo. Ekspertizės išlaidas turėtų apmokėti kaltoji šalis.

NAUJAS. Klaipėdietis sakė grįžęs į saloną ir paprašęs naują telefoną pakeisti į kitą arba grąžinti pinigus, tačiau jo prašymas likęs neišgirstas.

Sauliaus STONIO nuotr.

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder